24/7 Customer Service 1-866-236-8417 Need Help? 1-866-236-8417

Search:

Type: Posts; User: jmstrings

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.23 seconds.

  • Replies
    264
    Views
    55,088

    she's hot again

    she's hot again
  • LMFAO your "property" is a piece of crap dump...

    LMFAO

    your "property" is a piece of crap dump rotting hole

    hahahahahahahah
  • yep

    yep
  • Replies
    6
    Views
    459

    what?

    what?
  • Replies
    6
    Views
    459

    hes a lying sack of crap bruh

    hes a lying sack of crap bruh
  • Replies
    6
    Views
    459

    Chris jones - epic liar

    4FB4pPWWQTs
  • Replies
    0
    Views
    259

    Chris Jones - LYING FAKE NATTY

    4FB4pPWWQTs
  • Replies
    0
    Views
    287

    Chris jones is lying fake natty

    4FB4pPWWQTs

    FUK THIS LYIN FFFUK
  • I appreciate the honest feedback.

    I appreciate the honest feedback.
  • No. I truly appreciate your honest bro. Thank...

    No. I truly appreciate your honest bro. Thank you. Repped.
  • Like I said before.... I've been approached by...

    Like I said before....

    I've been approached by modeling agency representatives..

    Some legit, some not so legit LOL.
  • Damn.

    Damn.
  • PM me.....

    PM me.....
  • Thank you bruh, I truly appreciate the honesty.

    Thank you bruh, I truly appreciate the honesty.
  • Yes. Believe it, in 2015 advertising agents want...

    Yes. Believe it, in 2015 advertising agents want more 'selfies' than professionally edited head shots because it provides a more true insight into what you look like.

    BTW, I will be in Season 2 of...
  • well i appreciate the honesty thanks bruh

    well i appreciate the honesty thanks bruh
  • Can't really fix "too short" bruh

    Can't really fix "too short" bruh
  • I have representation in terms of...

    I have representation in terms of acting/modeling.

    Am I natty? PM me.

    PS. I deserve reps for my honesty, do I not?
  • Thanks man, I truly appreciate that.

    Thanks man, I truly appreciate that.
  • I used to be a regular on one of the most...

    I used to be a regular on one of the most exclusive and luxurious g4p sites. Not anymore though. I want to move to more 'respectable' work.
  • Results 1 to 20 of 96
    Page 1 of 5 1 2 3 4