Bodybuilding.com Information Motivation Supplementation
in:

    The World’s #1 Bodybuilding And Fitness Forum - Save Up To 50% Off Retail Prices In Our Bodybuilding.com Store!

Search:

Type: Posts; User: arian11

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.29 seconds.

  • Replies
    2,997
    Views
    81,320

    Psycho, Erick, Kelsea, Big Sexy J and I will all...

    Psycho, Erick, Kelsea, Big Sexy J and I will all be at the same meet I believe. Psycho and I competing for sure, Erick will if his body can make it.
  • Replies
    2,997
    Views
    81,320

    Most people are not gonna be able to hit a weight...

    Most people are not gonna be able to hit a weight for a single and be able to accurately pick what weight they can do x3 @9 or x5 @9 or whatever. You will wanna hit a couple sets at the protocol's...
  • Remove the patella.

    Remove the patella.
  • Replies
    2,045
    Views
    139,252

    What meet you doing?

    What meet you doing?
  • Replies
    19
    Views
    476

    I like any kind of progress. I made progress on...

    I like any kind of progress. I made progress on that program, thus I liked it.
  • Many feds let you do the other lifts if you bomb...

    Many feds let you do the other lifts if you bomb out. In the IPF, you can medal in an individual lift even if you bomb out in another.
  • Replies
    19
    Views
    476

    No.

    No.
  • This also plays a factor. I know because I saw it...

    This also plays a factor. I know because I saw it first hand with the raw USA National team this year. They competed in Worlds in South Africa in June and then had to turnaround and compete in...
  • All of that plus it looked like he had more in...

    All of that plus it looked like he had more in him. Another factor could be access to things we can't talk about on here in a foreign country compared to being at home.
  • Replies
    2,997
    Views
    81,320

    Thanks. I scared the girl I was training with cuz...

    Thanks. I scared the girl I was training with cuz my 1st rep was hard and then she saw I was getting set to do another rep. She doesn't know bout my squats.

    11/21/14 - WEEK 8 DAY 4

    DEFICIT...
  • Replies
    19
    Views
    476

    Putting me in that group doesn't seem random or...

    Putting me in that group doesn't seem random or double-blind.
  • Replies
    19
    Views
    476

    I was in the HPS group.

    I was in the HPS group.
  • Duffin. JTS, which includes Chad, Lilly, Blaine,...

    Duffin. JTS, which includes Chad, Lilly, Blaine, etc. Mike Tuchscherer. Matt Gary. Greg Nuckols. Trying to think who else puts out free sh!t.
  • Replies
    19
    Views
    476

    lol

    lol
  • Trust me man, I wanna hit something big. I've...

    Trust me man, I wanna hit something big. I've done 457 @ 215, 463 @ 217 and 463 @ 197. I don't wanna hit that sh!t again. But I also gotta be realistic with where my squat is right now and what I'm...
  • I wish I was sandbagging. Here is 455 from 2...

    I wish I was sandbagging. Here is 455 from 2 weeks ago.

    f1t5NzIHELY

    I think with a 3 week peak block and adrenaline I got 10-15 lbs more in me. But I'm not sure if I have 25 lbs more in me.
  • My competition PR squat is 463. My competition PR...

    My competition PR squat is 463. My competition PR bench and deadlift at my push/pull meet were 314 and 562. So now I wanna PR on everything in a full meet. 468/319/568 which is 1355. It also happens...
  • When I hit 1355, free drinks for everyone.

    When I hit 1355, free drinks for everyone.
  • [/b] ...

    [/b]

    http://www.reactiongifs.com/wp-content/gallery/yes/yesjacknicholson.gif
  • Are you gonna stay in Ft. Myers Saturday night...

    Are you gonna stay in Ft. Myers Saturday night after the competition? ACC Championship game is that day, hopefully we'll be done with the competition before the game and we can get drunk.
  • Results 1 to 20 of 99
    Page 1 of 5 1 2 3 4

    Home Store Products Careers Help Contact Us Terms of Use Checkout