Bodybuilding.com Information Motivation Supplementation
in:

    The World’s #1 Bodybuilding And Fitness Forum - Save Up To 50% Off Retail Prices In Our Bodybuilding.com Store!

Search:

Type: Posts; User: et3rnal

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  • Thread: Rate body/10

    by et3rnal
    Replies
    13
    Views
    997

    lookin swole brah! if anything i'd say chest,,,,...

    lookin swole brah!
    if anything i'd say chest,,,, but that's an IF. all looks good. can always work on arms lol
  • Replies
    22
    Views
    1,268

    when i've sexed in a bathroom it was the mens....

    when i've sexed in a bathroom it was the mens. lol.
    whichever is less likely to get you caught though.

    my logic was that women pee more, so there would have been more traffic in the womens
  • Replies
    22
    Views
    1,268

    wait till you get a thirsty girl who will...

    wait till you get a thirsty girl who will accompany you to the bathroom.. then you know... do yah thang
  • this. i'd fukn rage at her man.. .go NC for real...

    this. i'd fukn rage at her man.. .go NC for real this time. that behavior is unacceptable
  • Replies
    22
    Views
    1,268

    statistical analysis of phooking sloots? u wot...

    statistical analysis of phooking sloots? u wot m9?

    @OP, just go to the bathroom. that's WHY they have bathrooms in clubs. no one pees, just sexes
  • i went clubbing with my attractive friend once....

    i went clubbing with my attractive friend once. he got us in free everywhere and a bachelorette party bought us dranks.
    good for him but kinda made me feel bad.
  • fukkn lol'd would read again.

    fukkn lol'd would read again.
  • my whole office is quite. this just made me blurt...

    my whole office is quite. this just made me blurt out "holy sh!t!!!!"
  • Replies
    23
    Views
    3,656

    sit in the hall outside your room

    sit in the hall outside your room
  • don't do it! you gon' be murdered brah

    don't do it! you gon' be murdered brah
  • cement pizza sounds like the worst

    cement pizza sounds like the worst
  • aww beat me to it

    aww beat me to it
  • absolutely. cubicles are soul crushing

    absolutely. cubicles are soul crushing
  • Replies
    20
    Views
    583

    my work has a gym. i get here about 90 minutes...

    my work has a gym. i get here about 90 minutes before my shift so that i can workout, then shower.
    would have never gotten into lifting if the gym wasn't so convenient.
    do it OP
  • you sure you aren't 13?

    you sure you aren't 13?
  • Replies
    28
    Views
    994

    i lost my friends at the change of schools or jobs

    i lost my friends at the change of schools or jobs
  • fuk u up my brain is melting

    fuk u up my brain is melting
  • Replies
    75
    Views
    12,424

    haha yeah i'm with yah man. alcohol doesn't help...

    haha yeah i'm with yah man. alcohol doesn't help any, but other stuff does... nomsayin?
  • lol'd so hard. you're right!

    lol'd so hard. you're right!
  • haha yeah this is a nice one,. thx op

    haha yeah this is a nice one,. thx op
  • Results 1 to 20 of 86
    Page 1 of 5 1 2 3 4

    Home Store Products Careers Help Contact Us Terms of Use Checkout