24/7 Customer Service 1-866-236-8417 Need Help? 1-866-236-8417

Search:

Type: Posts; User: TheMarshall

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.16 seconds.

  • Didn't read... But there's absolutely no reason...

    Didn't read... But there's absolutely no reason you can't start school. You can still make friends, still have a good time, but more importantly get your degree.
  • Lol that no one else caught that.

    Lol that no one else caught that.
  • Holy fuk I came in to post this exact album. I...

    Holy fuk I came in to post this exact album. I love you OP. My dad got me into Blink as a young kid and they've always been one of my favorites.
  • Nah I don't disagree with that. Just lol'd at how...

    Nah I don't disagree with that. Just lol'd at how getting in a shouting match over a parking spot was something we're supposed to think was cool. I was expecting you to post about having plenty of...
  • I chose the movie. It's one of my favorite movies...

    I chose the movie. It's one of my favorite movies of all time. Simba is my dude.
  • My gf came over today and brought me chick-fil-a...

    My gf came over today and brought me chick-fil-a for lunch. We watched Lion King, fukt, and now she's gone, but do you wanna split that free drink or something?
  • Replies
    3,937
    Views
    285,578

    Hehehehe. Yeah I'm probably 6'3 now. Was close...

    Hehehehe. Yeah I'm probably 6'3 now. Was close last time I was measured and my mom swears I've grown taller. I should have said she's right at 6 ft because she was like 6ft .1 inches last physical...
  • I went to a few games as a kid in Tampa and got...

    I went to a few games as a kid in Tampa and got hooked. I never got to play but I wish I had. It's so fast paced and fun. Game winning goals in overtime are one of the coolest moments in sports.
  • Replies
    3,937
    Views
    285,578

    Depends on the color. Navy goes with almost...

    Depends on the color. Navy goes with almost anything in my opinion, but something like yellow would be tougher.
  • Replies
    3,937
    Views
    285,578

    It's mostly that I just want to be able to wear...

    It's mostly that I just want to be able to wear watches on my left hand because it feels weird wearing them on my right hand.
  • Replies
    3,937
    Views
    285,578

    Thanks man. I've gone over the livestrong...

    Thanks man.


    I've gone over the livestrong thing before. My uncle gave it to me in 2nd grade before he passed from cancer and I've worn it since then. I'm probably gonna stop wearing it soon...
  • Replies
    3,937
    Views
    285,578

    Older guy, probably about 70 stopped me yesterday...

    Older guy, probably about 70 stopped me yesterday and said to me "Let me guess, those pants are Vineyard?" And I told him no, J Crew. He said they looked really nice and then literally told me the...
  • Replies
    3,937
    Views
    285,578

    TFW you want to wear your favorite white PRL OCBD...

    TFW you want to wear your favorite white PRL OCBD tomorrow to friend's graduation but your last Instagram post was in that shirt, and you're going to want to post a picture tomorrow. Such S&P...
  • Replies
    3,937
    Views
    285,578

    Agree on slightly used. Our golf pro mostly...

    Agree on slightly used. Our golf pro mostly suggests the same, or just buying a top of the line set from 3/4 years ago that are still new. Go with steel shaft over graphite. It's cheaper and you'll...
  • Replies
    3,937
    Views
    285,578

    You're probably right. Thanks, I'll check that...

    You're probably right. Thanks, I'll check that out. I'm a watch noob lol.
  • Replies
    3,937
    Views
    285,578

    I found some alright looking Invicta ones. I'm...

    I found some alright looking Invicta ones. I'm not looking for a really quality watch, just something to wear casually. There was a good discussion a few threads ago. I plan on investing closer to...
  • Replies
    3,937
    Views
    285,578

    Memorial day is the biggest day of the year at...

    Memorial day is the biggest day of the year at the country club I work at. Working 6 am to 10 pm. Gonna make a good bit of money though. I want to find a nice casual gold watch. Any way I can find a...
  • 80 fat 300 carbs 160 protein During...

    80 fat
    300 carbs
    160 protein

    During baseball season it's about
    60 fat
    400 carbs
    150 protein
  • Replies
    22
    Views
    11,225

    Poll: Obviously your abs will show if you're at a low...

    Obviously your abs will show if you're at a low enough bf, but they will for a fact look better if you work them. I don't see any possible way they wouldn't. I also love the feeling. That burn is so...
  • Replies
    3,937
    Views
    285,578

    Is Srben Inc the best place for some fun/floral...

    Is Srben Inc the best place for some fun/floral polos? I'm actually looking for short sleeve button ups actually. I think they're good for summer depending on setting.
  • Results 1 to 20 of 99
    Page 1 of 5 1 2 3 4