24/7 Customer Service 1-866-236-8417 Need Help? 1-866-236-8417

Search:

Type: Posts; User: NonSmoker

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.38 seconds.

  • what a life he must have

    what a life he must have
  • lol @ how every sister is with a be be see

    lol @ how every sister is with a be be see
  • scary stuff cuz you have no idea what he's...

    scary stuff cuz you have no idea what he's capable of... seems mildly autistic too
  • Wow congrats!! What a great accomplishment!

    Wow congrats!! What a great accomplishment!
  • mirin gym addiction. sucks that i lost that feel.

    mirin gym addiction. sucks that i lost that feel.
  • beach, festival, hike, walk in the park, ice cream

    beach, festival, hike, walk in the park, ice cream
  • I'd force the one on the right to take my cawk.

    I'd force the one on the right to take my cawk.
  • At your work and in your friend circles...

    Is it safe to say everyone within those groups talks immense sh*t about one another? I find gossip to be so incredibly toxic so I try my best to not do it. Also drama is for women.
  • CLASSIC. whatta hoe

    CLASSIC. whatta hoe
  • the hat industry (worth billions) would take a...

    the hat industry (worth billions) would take a significant hit tho. many others (wig and toupe) would too
  • Drink. I've openly told girls if they want me to...

    Drink. I've openly told girls if they want me to last we have to drink lmfao

    only alternative would be to stop fapping or just go multiple rounds
  • who in the flying fukk actually cares? strong...

    who in the flying fukk actually cares? strong attention whore

    this is just gonna turn into a gay race thread unless it already has
  • don't know how relationship brahs do it srs

    don't know how relationship brahs do it srs
  • yup that's an ass. grats she has an ass

    yup that's an ass. grats she has an ass
  • http://i.imgur.com/FfXvbf5.png

    http://i.imgur.com/FfXvbf5.png
  • there are far too many guns in the country....

    there are far too many guns in the country. America is too far gone for that. best advice I can give you is arm yourselves.
  • Only green brah

    Only green brah
  • first day back in the gym since september

    Starting weight: 158lbs

    Rip in peace

    just finished doing Flys on the machine @ 110 lbs 12 reps

    Rip
  • Replies
    152
    Views
    24,649

    Sorry to tell you this but she was likely over...

    Sorry to tell you this but she was likely over you several months ago. It's way more of a shock to you than it is to her.

    With that said it's time to begin the healing process bro... delete her...
  • lol what an absolute boss

    lol what an absolute boss
  • Results 1 to 20 of 85
    Page 1 of 5 1 2 3 4