24/7 Customer Service 1-866-236-8417 Need Help? 1-866-236-8417

Search:

Type: Posts; User: halotalo

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.04 seconds.

  • Replies
    3,830
    Views
    132,104

    rode a 600 for the first time last night (r6) ...

    rode a 600 for the first time last night (r6)

    holy hnnnngggg that power had me yelling holy **** 100x in my helmet
  • Replies
    30
    Views
    6,600

    but who was leverage unless of course you're...

    but who was leverage


    unless of course you're retarded and finance at 12% lmfao
    5% and under and you'll be golden. but 99% of people don't know what to do
  • how do I get into this brah? srs question

    how do I get into this brah? srs question
  • Replies
    77
    Views
    12,457

    i ate ass this morning for the first time ...

    i ate ass this morning for the first time

    wentbetterthanexpected.jpg


    brb fingering/rubbing clit while licking her angus
  • Replies
    3,830
    Views
    132,104

    fukkin a still cant decide on a bike and car...

    fukkin a

    still cant decide on a bike and car to get

    so now i'm here just taking the bus again



    gonna blow my brains out
  • Replies
    3,830
    Views
    132,104

    They aren't here in California Fuk im really...

    They aren't here in California

    Fuk im really considering that rc390. it looks like sex

    don't have a car atm so It would be my daily for a couple months lol
  • Replies
    3,830
    Views
    132,104

    tfw liability/collision quotes from geico ...

    tfw liability/collision quotes from geico


    600rr, r6, Daytona 675 are 400/month each (OH and did I mention a $1k deductible?)
    2007 Yamaha R1 is 700/month (WAT DA FUK)
    2009 street triple r is...
  • Replies
    4
    Views
    74

    underwater basket weaving

    underwater basket weaving
  • babygirl u so damn fine doe

    babygirl u so damn fine doe
  • must be why i cant go for round two immediately...

    must be why i cant go for round two immediately right after. and cant stay hard for too long/lose it fast during first :(

    or maybe i just have ed, fuuu
  • dude I've been having that problem too. after...

    dude I've been having that problem too.

    after some time I just can't stay hard enough to penetrate after switching positions


    help brahs
  • Replies
    3,830
    Views
    132,104

    was on a ninja 250 for about a year

    was on a ninja 250 for about a year
  • Replies
    3,830
    Views
    132,104

    finally got the funds to get a new bike after so...

    finally got the funds to get a new bike after so long

    anyone here have any of the newer bikes like r3, rc390, or ninja 300? Are they decent for 2 up every now and then?

    considering either one...
  • :'(

    :'(
  • fukn lol

    fukn lol
  • Replies
    30
    Views
    981

    tfw she never wants to give me head not gf...

    tfw she never wants to give me head


    not gf tho
  • Replies
    20
    Views
    4,449

    gimme ideas to do on a channel

    gimme ideas to do on a channel
  • Replies
    11
    Views
    168

    im nervous too brah fukk never raw dogging again

    im nervous too brah fukk never raw dogging again
  • scary man it gets to me sometimes

    scary man

    it gets to me sometimes
  • takes like a month srs lol

    takes like a month srs lol
  • Results 1 to 20 of 83
    Page 1 of 5 1 2 3 4