24/7 Customer Service 1-866-236-8417 Need Help? 1-866-236-8417

Search:

Type: Posts; User: Jasonk282

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.43 seconds.

  • mine no longer laughts at my farts or...

    mine no longer laughts at my farts or burps...just says, you disgust me. However the kids love it when I do.
  • And here I though playing Russian roulette before...

    And here I though playing Russian roulette before every set was EXTREME
  • and c0ckblockers

    and c0ckblockers
  • In 4 road trip

    In 4 road trip
  • Beer yes, Chinese food maybe. Gonna get some...

    Beer yes, Chinese food maybe. Gonna get some killer KC BBQ
  • Replies
    18
    Views
    295

    Yeah the longer and more leaner you get with your...

    Yeah the longer and more leaner you get with your cut the ahrder it becomes.

    If you are not already doing cardio, then I suggest you do as it might help to get things moving again.
  • Replies
    15
    Views
    679

    The ONLY Rock that matters... ...

    The ONLY Rock that matters...

    http://www.rantlifestyle.com/wp-content/uploads/2014/06/Muscle-Fitness1.jpg
  • Replies
    11
    Views
    708

    CnC is the GOAT

    CnC is the GOAT
  • Replies
    28
    Views
    740

    Thanks, I appreciate it. I got addicted to...

    Thanks, I appreciate it.

    I got addicted to them to deal with the pain of two broken legs and knees that I sustained in Iraq. But that, as they say is another story for another time.
  • Replies
    15
    Views
    679

    Ok Stuart Smalley.. -DIETlxquzY

    Ok Stuart Smalley..

    -DIETlxquzY
  • Sounds like a good idea. They have lots of...

    Sounds like a good idea. They have lots of kettleball complexes that will work great.

    One that I do 2x a week with the barbell is

    RDL 12
    hang clean 6
    ohp 12
    front squat 12

    3 or 4 round...
  • Replies
    28
    Views
    740

    Me too. Nor do I ever want to find out.

    Me too. Nor do I ever want to find out.
  • Generally what I do onn5/3/1 Warm ups...rest...

    Generally what I do onn5/3/1

    Warm ups...rest long enough to change plates

    Main lift...3-5 minutes between sets

    Assistance lifts....1 minute or less depending how I felt
  • Replies
    26
    Views
    457

    So much this^^^ Consistency is the real...

    So much this^^^

    Consistency is the real secret.

    Is my homemade program perfect, nope. Is my nutrition perfect, nope. Am I consistently adding weight/reps and consistently eating at or...
  • how long are you resting between your sets? Not...

    how long are you resting between your sets? Not counting the main lift sets.
  • Pffffftttttt like he knows anything about lifting

    Pffffftttttt like he knows anything about lifting
  • I get putting in 12-14 hours and being exhausted....

    I get putting in 12-14 hours and being exhausted. Been there a lot. Which is why when I am busy I keep it simple with basic lifts squat, bench, press, rows, deadlift and get volume in. Like 5*10...
  • LOL, yeah I always wish I got more. But with kids...

    LOL, yeah I always wish I got more. But with kids that doesn't happen. Saturdays when the kids CAN sleep in...nope up at 6am. School days when they have to get up at 6am...nope they wanna sleep...
  • Replies
    3
    Views
    231

    RP style training work, I used it on my cut. I...

    RP style training work, I used it on my cut. I did his full body set up

    Squat
    floor press
    tbar row

    squat
    incline bench
    SLDL
  • Probably not, since you been here since 2012 and...

    Probably not, since you been here since 2012 and have 15 post :)
  • Results 1 to 20 of 100
    Page 1 of 5 1 2 3 4