24/7 Customer Service 1-866-236-8417 Need Help? 1-866-236-8417

Search:

Type: Posts; User: Swuuu

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.72 seconds.

  • Replies
    431
    Views
    11,602

    not allowed to say :(. Hopefully soon cuz it...

    not allowed to say :(. Hopefully soon cuz it sucks not being able to talk about it!

    yes i am but I've been saving some up mostly for my crappy body parts. It still hasn't let me down :D.

    Is...
  • Thanks man. Ive been around just haven't been...

    Thanks man. Ive been around just haven't been posting. I haven't seen you around much either. Hows everything?



    I knew you would miss me :p



    lol yup. Definitely too lazy to post 3-4...
  • That alone is worth going for. Forgot to wish you...

    That alone is worth going for. Forgot to wish you a Happy Fathers Day man! Hope all is well with the family.



    I gotta see this chit lol.
  • Replies
    652
    Views
    39,551

    I knew you have lol :p. AAAhhh thats always...

    I knew you have lol :p. AAAhhh thats always tough. I hope they find something that they actually like. Money is always nice but its always a plus if you enjoy what you are doing.




    Thats true...
  • Who has missed me? Been taking a little bit of a...

    Who has missed me? Been taking a little bit of a break from bb.com especially since I had to get my computer fixed didn't feel like doing a whole lot of posting with my phone.

    Hows everyone been?...
  • Next time you leave home can you leave the door...

    Next time you leave home can you leave the door unlocked so I can take your food? :D

    Probably a good philosophy you have on stims. Too many people become way too dependent on it! Ive read that...
  • Replies
    2,583
    Views
    53,030

    Love the assisted dip machine!! How are you...

    Love the assisted dip machine!!

    How are you liking Hilton Head?



    Do you wanna tap it?
  • Replies
    431
    Views
    11,602

    been lurking in the shadows :p. Decided to take...

    been lurking in the shadows :p. Decided to take some time off since I'm not allowed to say or do anything with SES quite yet. Plus my computer had to be fixed and I didn't feel like posting much with...
  • Thread: EjnarKolinkar

    by Swuuu
    Replies
    3,889
    Views
    88,488

    Stay the course! you will strip that off. ...

    Stay the course! you will strip that off.

    Happy Late Fathers Day dude!!
  • Thread: Purgatory

    by Swuuu
    Replies
    267
    Views
    3,008

    Yea buddy :p Hows it going man? Any plans for...

    Yea buddy :p

    Hows it going man? Any plans for the summer.

    Just wondering how are your knees with those leg extensions?


    Ive been missing a lot in here I see!
  • Replies
    652
    Views
    39,551

    My bad man. I forgot to wish you a Happy Bday....

    My bad man. I forgot to wish you a Happy Bday. Happy Belated!! I have been lazy with reading everything on bb.com. My computer had to get fixed so when I have been posting I have been posting with my...
  • Replies
    431
    Views
    11,602

    Sorry about the cat man :(. Hopefully your wife...

    Sorry about the cat man :(. Hopefully your wife will be able to handle it better as time goes on.
  • Replies
    169
    Views
    1,998

    Id rather have the bigger build because you could...

    Id rather have the bigger build because you could always go on that awful cut :p haha. Looks like you have been having some good training sessions!

    Hows the cut coming along?
  • Replies
    652
    Views
    39,551

    FST 7 everything??!!! :eek: :eek: :eek: Do it for...

    FST 7 everything??!!! :eek: :eek: :eek: Do it for the whole week :p. Interested in hearing what your thoughts would be about that torture.
  • Sorry about your dad man. Thats never easy :(.

    Sorry about your dad man. Thats never easy :(.
  • Replies
    1,324
    Views
    20,887

    Not fun if it rolls away lolll Very nice...

    Not fun if it rolls away lolll



    Very nice indeed :D
  • Replies
    1,324
    Views
    20,887

    Tire flipping is awkward. Once you get it off the...

    Tire flipping is awkward. Once you get it off the groud it's pretty easy to flip. I'm sure there are other things you could be doing that's more beneficial.



    Lollllllllll. I told him and...
  • Replies
    1,324
    Views
    20,887

    Thanks for dropping by. I'm hoping to be able to...

    Thanks for dropping by. I'm hoping to be able to get started again here on bb.com soon.



    Nope not I. I never do anything too drastic. Have a good weekend man!
  • Yea even my fellow night people say doing things...

    Yea even my fellow night people say doing things in the morning feels good at times. I just think that time of the day takes a lot more effort than the other times even if you get decent sleep. Or...
  • Replies
    1,324
    Views
    20,887

    It's much worse for me. I'm sorry I'm sill...

    It's much worse for me. I'm sorry I'm sill waiting for the ok. All I can do is apologize.
  • Results 1 to 20 of 96
    Page 1 of 5 1 2 3 4