Bodybuilding.com Information Motivation Supplementation
in:

    The World’s #1 Bodybuilding And Fitness Forum - Save Up To 50% Off Retail Prices In Our Bodybuilding.com Store!

Search:

Type: Posts; User: jjeane

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.12 seconds.

  • Replies
    1,639
    Views
    44,297

    You gonna hit 200 FS soon!!!!!!!!

    You gonna hit 200 FS soon!!!!!!!!
  • Replies
    3,638
    Views
    76,421

    They are really cool shoes. I

    They are really cool shoes. I <3 them! :)




    Thanks Mat. SOmetimes you have to go back to go forward though.

    Happy 2 yr journal anniversary to me.

    Here is a max out from early last...
  • Thread: new journal

    by jjeane
    Replies
    3,870
    Views
    52,566

    I've been in trouble 3 times in 4 days over BS so...

    I've been in trouble 3 times in 4 days over BS so trying to stay out atm.
  • Thread: new journal

    by jjeane
    Replies
    3,870
    Views
    52,566

    Snatch is one of our gyms safe words. I promise...

    Snatch is one of our gyms safe words. I promise to be better! I wouldn't want to get in trouble again.
  • Replies
    2,554
    Views
    75,057

    Better to leave a few if Officer Safety Ham is...

    Better to leave a few if Officer Safety Ham is not around to row that bar off of you!
    Pictures of the Greek food??? I love Greek food.
  • Replies
    3,638
    Views
    76,421

    Games of Thrones is addicting and is not helping...

    Games of Thrones is addicting and is not helping my sleep needs. LOL! I think we are half way thru season 2. It is awesome, but I feel bad that I didn't read all the books first!!
    And thanks Lori...
  • Bacon gainz!!! Hahaha!

    Bacon gainz!!! Hahaha!
  • Replies
    10,350
    Views
    260,056

    Vanicream is a lotion. My oldest had psoriasis...

    Vanicream is a lotion. My oldest had psoriasis when she was little. I was like doc, wtf is that? It is really thick, no smell, and works really well. Sometimes those steroid creams dry your skin...
  • Replies
    10,350
    Views
    260,056

    3 day lifting holiday for Ham!!! Yay!! On the...

    3 day lifting holiday for Ham!!! Yay!!
    On the itching. Did you ever get any Vanicream lotion? You could try the Ivy Dry Zinc Complex cream. It is for poison ivy insect bites etc. If I even see...
  • Lol! I love their chocolate but yes the cookies...

    Lol! I love their chocolate but yes the cookies and cream was horrible!! I fed the tub to the pigs we had at the time. They enjoyed it. :D
  • Replies
    5,293
    Views
    90,193

    Are you still recovering?? Barbed wire is very...

    Are you still recovering??
    Barbed wire is very useful but getting around, under, over or messing with it in any way is a pain!!
  • Replies
    350
    Views
    11,285

    Awww hell yes on the 135 bench singles! That is...

    Awww hell yes on the 135 bench singles! That is just SWEET!!
    When is your next meet again?
  • Replies
    226
    Views
    6,937

    Sweet! That will be awesome!!

    Sweet! That will be awesome!!
  • Replies
    226
    Views
    6,937

    Oh even better!!! You gonna get your hike for...

    Oh even better!!! You gonna get your hike for your bday??
  • Replies
    226
    Views
    6,937

    Sweet incline PR there Woody!!! :D Happy hump...

    Sweet incline PR there Woody!!! :D
    Happy hump day! Hope the rest of the week is a little less stressful.
  • Thanks all! I went to town today, we live in the...

    Thanks all! I went to town today, we live in the sticks and no go on the store I was hoping to find the MP Combat at. So will be ordering it and some of the Beverly's UMP. With raw milk straight...
  • Replies
    154
    Views
    3,039

    Very nice!!! Nice extension, nice pull! :D You...

    Very nice!!! Nice extension, nice pull! :D You are on the PR track!
    And I will say your poverty cals are working. Determination for sure.
  • Thread: new journal

    by jjeane
    Replies
    3,870
    Views
    52,566

    Nice DL and shrugs! Bet them traps were...

    Nice DL and shrugs! Bet them traps were screaming!



    HIL, don't you know you are supposed to snatch that chit from the floor then press. :D

    u6_0rbC6LG4

    My favorite. I think in the...
  • Replies
    4,840
    Views
    91,669

    The fact you tried is brave enough. On spread.

    The fact you tried is brave enough. On spread.
  • Replies
    4,840
    Views
    91,669

    You supered Klokov presses with snatch balance...

    You supered Klokov presses with snatch balance :eek: You are a bad mo fo!!!!
  • Results 1 to 20 of 100
    Page 1 of 5 1 2 3 4

    Home Store Products Careers Help Contact Us Terms of Use Checkout