Bodybuilding.com Information Motivation Supplementation
in:

    The World’s #1 Bodybuilding And Fitness Forum - Save Up To 50% Off Retail Prices In Our Bodybuilding.com Store!

Search:

Type: Posts; User: LiftingSteve93

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.06 seconds.

  • Replies
    50
    Views
    1,941

    Yeah I feel like this is big to the average person

    Yeah I feel like this is big to the average person
  • Replies
    50
    Views
    1,941

    Wait wut

    Wait wut
  • Replies
    50
    Views
    1,941

    Idk I get called big guy often irl but people on...

    Idk I get called big guy often irl but people on the Internet think someone is big in pictures yet that same person wouldn't get two look in the street
  • Replies
    50
    Views
    1,941

    I agree with this

    I agree with this
  • Replies
    50
    Views
    1,941

    No e-stat?

    No e-stat?
  • Replies
    50
    Views
    1,941

    I feel like everyone claims these stats lol

    I feel like everyone claims these stats lol
  • Replies
    50
    Views
    1,941

    What do you consider to be a big guy?

    When you see someone irl, what does it take for you to think of them as a big guy? Someone called my nonlifting friend a big guy and he is like 5'10 140 lbs lol


    Would you consider yourself as a...
  • Replies
    11
    Views
    228

    E-statting on press 150 x 6 dumbbell bench...

    E-statting on press



    150 x 6 dumbbell bench
    400 incline
    330 jerk
    450 squat
  • Replies
    135
    Views
    3,218

    Nope, 150x6 here

    Nope, 150x6 here
  • Replies
    135
    Views
    3,218

    I'm not that good with dumbbells but I think I...

    I'm not that good with dumbbells but I think I hit 6 reps with the 150's and 4 reps with the 170's
  • Gotta find what works for you. My pulling goes to...

    Gotta find what works for you. My pulling goes to **** if I do it every week
  • Replies
    2,972
    Views
    56,277

    Damn. Well you still have 5 lbs on my deadlift :(

    Damn. Well you still have 5 lbs on my deadlift :(
  • Replies
    50
    Views
    2,062

    Thanks, probably not until next year. May try to...

    Thanks, probably not until next year. May try to compete at 231 see how that goes. Then bulk up to 265 with the dark side. Very tentative
  • Replies
    50
    Views
    2,062

    Hehe thanks! My stoopid deadlift loves to hold me...

    Hehe thanks! My stoopid deadlift loves to hold me back from heavier weights though lol
  • Replies
    64
    Views
    1,527

    In.

    In.
  • Replies
    2,972
    Views
    56,277

    Here I will link it, sorry I was just excited...

    Here I will link it, sorry I was just excited okay

    http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=154912393
  • Replies
    50
    Views
    2,062

    Noice, repped

    Noice, repped
  • Replies
    2,972
    Views
    56,277

    Impressive. Nice job mr nice guy

    Impressive. Nice job mr nice guy
  • Replies
    50
    Views
    2,062

    Good stuff, it's definitely different

    Good stuff, it's definitely different
  • Replies
    50
    Views
    2,062

    Good luck brah

    Good luck brah
  • Results 1 to 20 of 99
    Page 1 of 5 1 2 3 4

    Home Store Products Careers Help Contact Us Terms of Use Checkout