Bodybuilding.com Information Motivation Supplementation
in:

    The World’s #1 Bodybuilding And Fitness Forum - Save Up To 50% Off Retail Prices In Our Bodybuilding.com Store!

Search:

Type: Posts; User: evansanity

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.53 seconds.

  • I usually do three a month and I make around 1k

    I usually do three a month and I make around 1k
  • im half polak

    im half polak
  • inb4 everyone with a high count as slept with...

    inb4 everyone with a high count as slept with lower or lower-middle class sl00ts....
  • OP, at any point in your life have you ever tried...

    OP, at any point in your life have you ever tried just to be yourself??? I mean for real....
  • David Robinson could train hibbert and it still...

    David Robinson could train hibbert and it still wouldn't matter....Dude is an out and out scrub, no doubt about it.
  • Replies
    10
    Views
    261

    I have awful genetics so ill never look good

    I have awful genetics so ill never look good
  • Thread: Shweezy

    by evansanity
    Replies
    71
    Views
    2,024

    Fuk man I should neg you for disrespecting one of...

    Fuk man I should neg you for disrespecting one of the few class acts on the sports misc, but mirin favorite teams.
  • Replies
    34
    Views
    2,061

    Wtf OP....Every day I eat like that im no where...

    Wtf OP....Every day I eat like that im no where near his size, just got fat...What gives? I put in the hard work too, I lift just like Kai Greene says to!
  • Deep dish lunch combo is fuking legit...

    Deep dish lunch combo is fuking legit...
  • I cant imagine being over 10 tbh... brb good...

    I cant imagine being over 10 tbh...

    brb good luck with your STD's!
  • is obv when that clown bishamon lies about being...

    is obv when that clown bishamon lies about being a player
  • Depends OP, what social status or class are these...

    Depends OP, what social status or class are these girls?

    upper middle and higher is damn near impossible unless you're wealthy yourself and (forgive me for saying this) act "white".

    Most white...
  • Thread: Shweezy

    by evansanity
    Replies
    71
    Views
    2,024

    Sick of him bragging about winning hundreds of...

    Sick of him bragging about winning hundreds of thousands of dollars of his sports bets. Dude brags so much.
  • kid looks 5'5. Girls want a guy with his...

    kid looks 5'5.

    Girls want a guy with his leanness and proportions, just taller with broader shoulders. That would be the best physique. In the end it all comes down to the genetics.
  • If you have to ask....

    If you have to ask....
  • haha you haven't pulled the trigger yet? xD

    haha you haven't pulled the trigger yet? xD
  • im 6'0 but I have like 6.7in wrists. Tiny dials...

    im 6'0 but I have like 6.7in wrists. Tiny dials make my wrists look even smaller :/ I like to stay around 38-41 diameter unless im buying a dress watch


    Just re-measured: I'm at 6.8 now.
  • 22$ on amazon, gunna buy! 40mm diameter, nice...

    22$ on amazon, gunna buy!

    40mm diameter, nice big dial.

    http://img02.taobaocdn.com/imgextra/i2/679546548/T2PNiIXnpaXXXXXXXX_!!679546548.jpg


    Casio MTP1303L-1A
  • I thought Weekender were around 35-36mm? Might...

    I thought Weekender were around 35-36mm?

    Might get that Seiko thanks for the suggestion!
  • Lol I want a 38-41mm diameter brown leather strap...

    Lol I want a 38-41mm diameter brown leather strap men's wrist watch for under 30$...Is this possible?
  • Results 1 to 20 of 89
    Page 1 of 5 1 2 3 4

    Home Store Products Careers Help Contact Us Terms of Use Checkout