24/7 Customer Service 1-866-236-8417 Need Help? 1-866-236-8417

Search:

Type: Posts; User: highiso

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.10 seconds.

  • Replies
    11
    Views
    370

    Dru is closest... ...

    Dru is closest...

    http://i.imgur.com/plcyw8a.jpg
  • Replies
    80
    Views
    4,350

    Sticky: Watched that last night. That tramp was getting...

    Watched that last night. That tramp was getting everyone and some made it look so damn easy! Can't wait to see you compete!!!
  • Replies
    95
    Views
    3,967

    Sticky: Damn Doc! Lookn like Zeus!!! First pool day of...

    Damn Doc! Lookn like Zeus!!!

    First pool day of the year...

    http://i.imgur.com/CdrWS65.png
  • Replies
    1,024
    Views
    43,742

    Everyone looks great, nice progress! ID, i agree...

    Everyone looks great, nice progress! ID, i agree with vytis, I'm out as well, here I am at 198 and still tiny. I am the leanest I've ever been at this weight but so much more work to do. I said I'd...
  • Replies
    95
    Views
    3,967

    Sticky: Lookn good with the cuts ID! Thanks...

    Lookn good with the cuts ID!




    Thanks Vytis, trying to be more like you everyday but it'll be years until I have shredded veiny quads like yourself.



    You've done an amazing job with...
  • Replies
    1,024
    Views
    43,742

    At 5'9" almost 200 lbs. i will never come close...

    At 5'9" almost 200 lbs. i will never come close to that size damn! You are definitely cutting up nicely.
  • Replies
    1,024
    Views
    43,742

    Not sure if I'll be as lean as i like by June...

    Not sure if I'll be as lean as i like by June 1st, as this thread's titled but I really hope to be down to 190 in the next two weeks. I almost look like i lift with this heavy, carb loaded, skin...
  • Replies
    95
    Views
    3,967

    Sticky: Lol, I can't stand myself at 15%, which is funny...

    Lol, I can't stand myself at 15%, which is funny cuz I didn't give a **** when I was 30% BF. :D
  • Replies
    95
    Views
    3,967

    Sticky: So you're getting shredded, what is the goal?...

    So you're getting shredded, what is the goal? 6-8%? And what weight do you think that will put you at?
  • Replies
    95
    Views
    3,967

    Sticky: I'm finding that I have to do a good amount of...

    I'm finding that I have to do a good amount of switching up year-to-year, to continue to respond. I will also say that manipulating carbs has a huge effect on my overall look day to day. I try to...
  • Replies
    95
    Views
    3,967

    Sticky: Ping away man. I've been doing 10-16+ reps every...

    Ping away man. I've been doing 10-16+ reps every set for at least 6 months now and it is working, maybe better than any other year of training so far.

    My lowest weight last year was 185 @ about 8%...
  • Replies
    95
    Views
    3,967

    Sticky: Ha! My life has basically turned into "dieting...

    Ha! My life has basically turned into "dieting for the weekend." I hit my macros during the week so I can party somewhat sensibly on the weekends. Back in the day when i didn't care about my body's...
  • Replies
    106
    Views
    1,527

    In! I've got the same shirt but don't fill it...

    In!

    I've got the same shirt but don't fill it out as well, will have to post comparison pic.

    Until then, things other than you that defy gravity...

    http://i.imgur.com/vuCEStA.gif
  • Replies
    80
    Views
    4,350

    Sticky: Gonna be insane actually watching you do this,...

    Gonna be insane actually watching you do this, I'm nervous for you! How soon after the event does your show air?
  • Replies
    95
    Views
    3,967

    Sticky: Three parties this weekend. Nothing but beer,...

    Three parties this weekend. Nothing but beer, pizza & cake. Last week's cut is now shot but it was more than worth it. Back up to my cut starting weight of 198 to start the week and back on the...
  • Replies
    19
    Views
    1,038

    I have gained weight immediately after...

    I have gained weight immediately after maintaining single digit body fat at 1800 calories. Like Dru said, your TDEE is a moving target, you constantly have to reevaluate and mirror is better...
  • Replies
    95
    Views
    3,967

    Sticky: In again.

    In again.
  • Replies
    19
    Views
    582

    As someone who's done this, you have to really...

    As someone who's done this, you have to really want it. It's taken me 5 1/2 years to get this far. I've wanted to quit more times than you can imagine.

    Read my Over 40 Transformation article,...
  • Thread: Snakes Are Out

    by highiso
    Replies
    44
    Views
    3,797

    Nope, sorry, not clicking on that vid.

    Nope, sorry, not clicking on that vid.
  • Replies
    126
    Views
    6,881

    I'll just leave this here... ...

    I'll just leave this here...

    http://i.imgur.com/plcyw8a.jpg
  • Results 1 to 20 of 87
    Page 1 of 5 1 2 3 4