Bodybuilding.com Information Motivation Supplementation
in:

    The World’s #1 Bodybuilding And Fitness Forum - Save Up To 50% Off Retail Prices In Our Bodybuilding.com Store!

Search:

Type: Posts; User: Botika

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.73 seconds.

  • Replies
    6
    Views
    293

    This article is useful to help with APT......

    This article is useful to help with APT... http://www.t-nation.com/free_online_article/sports_body_training_performance/hips_dont_lie_fixing_your_force_couples
  • In B4 abusive relationship

    In B4 abusive relationship
  • Nah, Sav Blanc. I am partial to a nice red...

    Nah, Sav Blanc. I am partial to a nice red though. :)

    Been watching a series called Dominion and just started watching Extant which is a new series with Halle Berry.
  • Replies
    40
    Views
    1,091

    A friendship with a female is not the same as a...

    A friendship with a female is not the same as a friendship with a guy. If you want a female friends that aren't "useless", make an effort to find better female friends. A guy friend won't be the same.
  • Read this:...

    Read this: http://www.bodyrecomposition.com/muscle-gain/general-philosophies-of-muscle-mass-gain.html
  • Hai Juicy! Watching sci-fi and drinking wine......

    Hai Juicy! Watching sci-fi and drinking wine... Just another Friday night lol.

    :)
  • Replies
    5
    Views
    417

    http://cutedeadguys.net/threads/1885-Dudes-from-bo...

    http://cutedeadguys.net/threads/1885-Dudes-from-bodybuilding-com
  • Thanks gawd it's Friday

    Thanks gawd it's Friday
  • Replies
    7,408
    Views
    187,284

    I find it easier to train in the morning rather...

    I find it easier to train in the morning rather than evening. By the evening I have zero energy. At least in the morning I feel more rested, even if I'm not sleeping enough overall. I trying to catch...
  • Replies
    7,408
    Views
    187,284

    Because it takes then 20 years to achieve their...

    Because it takes then 20 years to achieve their physique and by that time they are in their 30's or 40's?

    IDK :rolleyes:
  • Replies
    7,408
    Views
    187,284

    My recovery has been really bad lately. I had cut...

    My recovery has been really bad lately. I had cut down on frequency but I think I'm going to try cutting some volume and see how I go.
  • Replies
    7,408
    Views
    187,284

    LMAO. This is exactly what it would be like. ...

    LMAO. This is exactly what it would be like.




    GJDM
  • Replies
    42
    Views
    2,567

    Probably this. If her libido isn't as high as...

    Probably this. If her libido isn't as high as wanting sex 2-3 times per day, you are probably just initiating each time before she feels amorous and approaches you.
  • No kangaroo, no care.

    No kangaroo, no care.
  • Replies
    7,408
    Views
    187,284

    In b4 male masseuse You wanna help me...

    In b4 male masseuse




    You wanna help me with my squat form?
  • Replies
    7,408
    Views
    187,284

    Yeah I really struggle with form and I think long...

    Yeah I really struggle with form and I think long femurs has a lot to do with it. It's really frustrating. Good to know about the shoes, I may have to try something like that.
  • Replies
    7,408
    Views
    187,284

    Do you have long femurs?

    Do you have long femurs?
  • Replies
    7,408
    Views
    187,284

    ^ Cheeky Are you tracking calories and...

    ^
    Cheeky



    Are you tracking calories and macros?
  • Replies
    7,408
    Views
    187,284

    If you are in deficit you would still be getting...

    If you are in deficit you would still be getting leaner, even if you aren't in ketosis.
  • Replies
    7,408
    Views
    187,284

    I need to get these.... TY!

    I need to get these.... TY!
  • Results 1 to 20 of 99
    Page 1 of 5 1 2 3 4

    Home Store Products Careers Help Contact Us Terms of Use Checkout