24/7 Customer Service 1-866-236-8417 Need Help? 1-866-236-8417

Search:

Type: Posts; User: thehobbes

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.28 seconds.

  • Replies
    1,026
    Views
    43,933

    SQUATS/ROWS SUPPS: PRE: ErgoBlast 1 scoop...

    SQUATS/ROWS

    SUPPS:
    PRE: ErgoBlast 1 scoop
    INTRA: none
    POST: none

    LOCATION: Home gym
    BODY WEIGHT: 173
  • Replies
    1,026
    Views
    43,933

    Awww thanks Vic! :) Wish I could ship the...

    Awww thanks Vic! :) Wish I could ship the castles haha, I estimate they're about 70lb and the actual measurement is 5' high. :eek: Lol I love that vid!! Haven't used my power hooks in a while. ...
  • Replies
    114
    Views
    6,735

    Nice DLs Sophie! Lots of peeps are getting into...

    Nice DLs Sophie! Lots of peeps are getting into the front squats lately around here, it's a front squat epidemic! :D Nice work, glad they felt a lot better, that's an awkward lift.
  • Replies
    37
    Views
    2,648

    Hi Fiction2Fitness, I remember you from the bp...

    Hi Fiction2Fitness, I remember you from the bp comp. Awesome squats and deadlifts up there!

    Vid in your old gym looks like LTF due to those friggin' hex plates. Those stupid plates are demon...
  • Whoa, not good. :eek:

    Whoa, not good. :eek:
  • Replies
    5,476
    Views
    187,519

    Aww I hate when that happens. Good to see you...

    Aww I hate when that happens. Good to see you though! :) Naps are awesome! I like to think every nap you take cancels out the damage of a previous day which was stressful and or sleep deprived. ...
  • Replies
    1,026
    Views
    43,933

    OHP/PULL UPS SUPPS: PRE: Jack3d 2.5 scoops...

    OHP/PULL UPS

    SUPPS:
    PRE: Jack3d 2.5 scoops
    INTRA: none
    POST: none

    LOCATION: Home gym
    BODY WEIGHT: 173
  • Awesome work JJ, you're kickin' ass (and jerks...

    Awesome work JJ, you're kickin' ass (and jerks :D)!
  • Replies
    327
    Views
    27,011

    I see. I was confused, happens a lot. :p Yes...

    I see. I was confused, happens a lot. :p Yes rest and food!
  • Replies
    327
    Views
    27,011

    Congrats on the DL PR, that's awesome! You did...

    Congrats on the DL PR, that's awesome!

    You did two workouts on the same day? :confused:
  • Replies
    1,026
    Views
    43,933

    Glad to hear it! :) Thank you!! Thanks...

    Glad to hear it! :) Thank you!!


    Thanks stingray!


    Thanks for the support Jen! :)


    Awww JJ you're so sweet. :D This is specifically the fourth castle I've built and mannnn was this...
  • Replies
    961
    Views
    56,569

    Front squats, deadlifts, and back squats - oh my!...

    Front squats, deadlifts, and back squats - oh my! :D Nice last few workouts Jen. Glad the kitty is doing well with the meds. Sounds like quite the Superbowl Sunday cozy at home, nekkid with...
  • Makes me happy to see all these workouts in here,...

    Makes me happy to see all these workouts in here, Bubz. :) Is the hamstring pretty good now or still some recovery left to go?

    Lol congrats, really didn't have a horse in the race myself but...
  • Replies
    185
    Views
    4,915

    Also had to lol at this, way to be a rebel Vic!...

    Also had to lol at this, way to be a rebel Vic! :D In all seriousness I hope everything is ok and your worries can be put to rest. I'd be really mad if I followed the doc's orders and the "fix"...
  • Replies
    114
    Views
    6,735

    Wow that is really expensive! :eek: Was just...

    Wow that is really expensive! :eek: Was just thinking about that the other day how my hobbies are pretty expensive when you really think about how much equipment, gear, membership, supplies, etc you...
  • Replies
    1,026
    Views
    43,933

    Custom kitty castle I just finished building for...

    Custom kitty castle I just finished building for a customer...

    Whole thing is about 5' tall, customer picked the colors.
    http://i68.photobucket.com/albums/i12/keyson83581/100_4420_zpsiswpwqnu.jpg...
  • Replies
    1,026
    Views
    43,933

    DL/ROWS SUPPS: PRE: ErgoBlast 1 scoop INTRA:...

    DL/ROWS

    SUPPS:
    PRE: ErgoBlast 1 scoop
    INTRA: none
    POST: none

    LOCATION: Home gym
    BODY WEIGHT: 173
  • Replies
    1,026
    Views
    43,933

    Yep, was trying to stay away from everyone but...

    Yep, was trying to stay away from everyone but people were like yeah I'm already sick too. Thanks!


    Possibly, bothers my shoulder to go wide so I intentionally go pretty narrow on bench and...
  • Hey Lassie, hitting it hard up there. That...

    Hey Lassie, hitting it hard up there.

    That sucks about the chitty sleep. Have you tried the OTC stuff like Unisom or Zquil? I have those and will hit that up like once a month if I get my sleep...
  • Replies
    1,026
    Views
    43,933

    Heehee exactly! Thanks! Yeah not bad at...

    Heehee exactly! Thanks!


    Yeah not bad at all, holy crap my stomach is still a mess. Off the DayQuil but have kept doing NyQuil so I can sleep through the night, I need to cut that out in the...
  • Results 1 to 20 of 100
    Page 1 of 5 1 2 3 4