24/7 Customer Service 1-866-236-8417 Need Help? 1-866-236-8417

Search:

Type: Posts; User: danap3681

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.28 seconds.

  • Replies
    45
    Views
    4,845

    Hmmmmm... :D (derail for a moment) Hey...

    Hmmmmm... :D



    (derail for a moment)

    Hey Stranger! How ya been??? :)
  • Gym owners are a married couple and I have been...

    Gym owners are a married couple and I have been friends with them forever. Really great couple. I missed an entire week when I was sick. When I went in today the wife told me that the week I was gone...
  • Replies
    19
    Views
    431

    I actually watched it a couple of weeks ago for...

    I actually watched it a couple of weeks ago for the first time in a VERY long time. I noticed they have male models (?) on there now instead of just the ladies showing the prizes.
  • Poll: Same here...

    Same here...
  • These feels... BUT gym:30 in about 30...

    These feels...


    BUT gym:30 in about 30 minutes!! :D Oh wait :( Leg Day:(:(
  • Morning Dirties!! Over the hump! Ready for...

    Morning Dirties!!

    Over the hump! Ready for the weekend! Got a birthday party for my niece on Saturday. Getting her a bb gun! Her old one broke. She requested NO PINK gun! Brother is cooking ribs....
  • LOL!! Sorry about the neg man!

    LOL!! Sorry about the neg man!
  • Thanks y'all! Appreciate the help. :D And now...

    Thanks y'all! Appreciate the help. :D

    And now it is gym time!
  • Thanks man!!

    Thanks man!!
  • Hey my buddies... my pals... Need a favor. I...

    Hey my buddies... my pals...

    Need a favor. I accidentally negged a dude in the MISC in this thread. If you wouldn't mind could some of you hit him back for me.
    ...
  • Morning Crew!! Hump Day is upon us!! WooHoo!!!...

    Morning Crew!! Hump Day is upon us!! WooHoo!!! That means back and shoulder day! :D


    Watched American Sniper last night! Movie was great but like in most cases... the book had way more details....
  • Only legit taco place here is Taco Hell!! ...

    Only legit taco place here is Taco Hell!!

    LOL! Kidding we have like 3 mexican places here and 2 of them are decent. Although I have never had an authentic mexican meal so what the fuk do I know!...
  • Forecast for next week looks warm here! Mid to...

    Forecast for next week looks warm here! Mid to high 70's! Hellz yeah!! :D:D:D:D
  • I hated Gone Girl. One of the worst movies I can...

    I hated Gone Girl. One of the worst movies I can recall watching.



    I finally got my hands on American Sniper :D

    Planning to watch it tonight. Can't wait!
  • Good news is spring is right around the corner....

    Good news is spring is right around the corner. Well the calendar shows it :)
  • No snow or ice here. I am about fuking done with...

    No snow or ice here. I am about fuking done with winter. Eyeballing them spring time temps it looks like we have coming next week. Ready to see green on the trees, flowers blooming and taking allergy...
  • Unfortunately no. My co-workers mother has the...

    Unfortunately no. My co-workers mother has the video and she is suppose to get it back from her this afternoon so hopefully will be able to watch it tomorrow night. Friday night they had a show on...
  • I usually go around 2:30. Got a mortgage closing...

    I usually go around 2:30. Got a mortgage closing at 1:30 so been doing all the paperwork on it this morning. BORING!!
  • Nice! Lord this Monday feels like it is...

    Nice!



    Lord this Monday feels like it is dragging :(
  • I absolutely loved that movie. The photos of the...

    I absolutely loved that movie. The photos of the family make me cry everytime!! Truly amazing people!
  • Results 1 to 20 of 98
    Page 1 of 5 1 2 3 4