24/7 Customer Service 1-866-236-8417 Need Help? 1-866-236-8417

Search:

Type: Posts; User: danap3681

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.49 seconds.

  • Replies
    75
    Views
    1,360

    LOL!!! :D Lets see...spiders falling out of...

    LOL!!! :D

    Lets see...spiders falling out of the sky there and even more snakes than we have here... dunno if I will be moving there anytime soon! :)



    I divorced my first husband because we...
  • Only thing similar here is a BBQ joint that...

    Only thing similar here is a BBQ joint that serves a BBQ baked potato. That thing is delish!


    Oh hai everyone! LOL! Busy day back from vacation! Stacks of paper everywhere! :(

    Hope everyone...
  • Have a good weekend. You getting to ride much? ...

    Have a good weekend. You getting to ride much?


    Morning Dirties! Happy Memorial Day weekend. Don't have much planned. Husband has to work so no boating this weekend. Think I may take the Rhino...
  • Morning Crew! Been busy on vacation. Lol!! Gym...

    Morning Crew! Been busy on vacation. Lol!! Gym time. River time. Life is good. Saw big gator yesterday. Had to turn around since we had passed him. All I got was pic of his head and tail. Was a out...
  • :( Things are going good bama! Not upset...

    :(


    Things are going good bama! Not upset about the lady friend??



    Bando... that is why I am glad my son only played one season of football and one of baseball. :D
  • Yeah. When did y'alls start? We start usually 2nd...

    Yeah. When did y'alls start? We start usually 2nd week in August here.
  • Zip it!

    Zip it!
  • My boy has been driving around since he was 10....

    My boy has been driving around since he was 10. He use to take his daddy's old truck (the one he is driving now) and cruise around our property. LOL!
  • Nerd! Morning everyone! Woohoo! Just gotta...

    Nerd!


    Morning everyone! Woohoo! Just gotta make it to 5:30 and off work for a very long weekend!! :D

    Sons last day of school today. So glad. I worry so much about him driving to school so far...
  • Definitely need to. All my Harley gear is just...

    Definitely need to. All my Harley gear is just sitting in the closet upset with me :( Hubs is off on his next shift and I will be off some too during that time. Maybe I can talk him into riding.
  • I already got chaps. Can I be in the DSC...

    I already got chaps. Can I be in the DSC motorcycle club??? I have not riden in about 3 years. We had a large group that would ride on Friday night or on Saturdays but most of them sold their bikes. ...
  • Ohhhhh... so I see how it is now! Get busy for a...

    Ohhhhh... so I see how it is now! Get busy for a few days with work and now I am limited to one post per day????
  • I hope they were good. Sounds like a good combo...

    I hope they were good. Sounds like a good combo to me!! :D I grilled chops and some fresh corn. Was good!



    Morning Dirties! Hope everyone had a great weekend. Finally got to go to the river...
  • It is fine by me because now I get to take my odd...

    It is fine by me because now I get to take my odd days and use them for extended weekends :D

    Have a good evening everyone!! Almost beer:30 :D:D
  • Them feels when your boss calls you to negotiate...

    Them feels when your boss calls you to negotiate your vacation next week and you end up changing it. LOL! Busy season and he wants me here. Didn't have anything planned except for on Friday. So looks...
  • 4 hours and counting...

    4 hours and counting...
  • Don't worry baby... you'll be screaming my name...

    Don't worry baby... you'll be screaming my name later!!
  • Mernin' Fukers!!! TGIF!! Please let 5:30...

    Mernin' Fukers!!!

    TGIF!! Please let 5:30 hurry up and get here!!
  • Sup fuker!!! :D Just now signing in for the...

    Sup fuker!!! :D


    Just now signing in for the day. WTF????

    Grilled hot wangs tonight! And a few chilly beers. Hope everyone has had a great day! 2 more hours and I am outta here!
  • Good job Sunshine!!!! :D:D

    Good job Sunshine!!!! :D:D
  • Results 1 to 20 of 98
    Page 1 of 5 1 2 3 4