24/7 Customer Service 1-866-236-8417 Need Help? 1-866-236-8417

Search:

Type: Posts; User: bfmv69

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.07 seconds.

  • Replies
    16
    Views
    196

    Thank you guys, it's already over 600 views in...

    Thank you guys, it's already over 600 views in less than 2 weeks and y'all definitely helped out! Repped everyone so far
  • Replies
    40
    Views
    2,616

    I've repped everyone now, sorry it took a minute.

    I've repped everyone now, sorry it took a minute.
  • Replies
    30
    Views
    3,801

    soundcloud.com/onlyonechase/chase-fuk-wit-me-ft-le...

    soundcloud.com/onlyonechase/chase-fuk-wit-me-ft-legacy-suspence-no-time-for-sleep

    This is my favorite one.
  • Replies
    1
    Views
    164

    Hey I mess with it, we're all gonna make it. mind...

    Hey I mess with it, we're all gonna make it. mind checking mine out too? soundcloud.com/onlyonechase/chase-fuk-wit-me-ft-legacy-suspence-no-time-for-sleep I'm the 3rd verse.
  • Replies
    3,805
    Views
    839,446

    Sticky: Logic- Gang related J cole- revenge of the...

    Logic- Gang related
    J cole- revenge of the dreamers
    Kendrick Lamar- Look out for detox
    //soundcloud.com/onlyonechase/chase-fuk-wit-me-ft-legacy-suspence-no-time-for-sleep
  • Replies
    3,709
    Views
    146,454

    Sticky: Here's a song I helped produce with my boy. ...

    Here's a song I helped produce with my boy.

    soundcloud.com/onlyonechase/chase-fuk-wit-me-ft-legacy-suspence-no-time-for-sleep
  • Replies
    40
    Views
    2,616

    Once again thank you to everyone that has checked...

    Once again thank you to everyone that has checked it out. I appreciate all the positive or negative feedback.
  • Replies
    40
    Views
    2,616

    Thanks bra, glad you gave it a chance.

    Thanks bra, glad you gave it a chance.
  • Replies
    40
    Views
    2,616

    Thanks man, there's more where that came from.

    Thanks man, there's more where that came from.
  • Replies
    16
    Views
    196

    Preciate it, and yeah probably not the best hook,...

    Preciate it, and yeah probably not the best hook, i didn't write that part tho.

    Thank you.

    Thanks man.
  • Replies
    40
    Views
    2,616

    That would be sick. I'm about to be making a...

    That would be sick. I'm about to be making a music video myself, that I'll show you guys when it's complete.
  • Replies
    16
    Views
    196

    Thank you man. I've been rapping for at least a...

    Thank you man. I've been rapping for at least a year now, just recently been getting studio time.
  • Replies
    16
    Views
    196

    Hey bro how you been?

    Hey bro how you been?
  • Replies
    40
    Views
    2,616

    Haha that's what's up. No offense at all, I liked...

    Haha that's what's up. No offense at all, I liked his verse too.
  • Replies
    40
    Views
    2,616

    Thanks man, means a lot. Spit them bars ...

    Thanks man, means a lot.

    Spit them bars

    There was teen misc rap crew a year or 2 ago that we screwed around in. It wasn't anything serious...and thank you dude I appreciate it.

    Preciate...
  • Replies
    40
    Views
    2,616

    Thanks boss man. Preciate the feedback, and...

    Thanks boss man.

    Preciate the feedback, and yeah I didn't write the hook, I just went off from what it was.
  • Replies
    40
    Views
    2,616

    One of the guys I was rapping with has a studio...

    One of the guys I was rapping with has a studio at his place
  • Replies
    40
    Views
    2,616

    Thanks man, I got you on spread.

    Thanks man, I got you on spread.
  • Replies
    40
    Views
    2,616

    It's a good style to have, I'll have more music...

    It's a good style to have, I'll have more music coming in the future. Tech is definitely an inspiration.

    At least you'll hear me on the radio.
  • Replies
    40
    Views
    2,616

    Thanks to everyone that has listened.

    Thanks to everyone that has listened.
  • Results 1 to 20 of 90
    Page 1 of 5 1 2 3 4