Bodybuilding.com Information Motivation Supplementation
in:

    The World’s #1 Bodybuilding And Fitness Forum - Save Up To 50% Off Retail Prices In Our Bodybuilding.com Store!

Search:

Type: Posts; User: FreshWerk

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  • Replies
    1,146
    Views
    25,211

    yabaseyo! How are yall doin?

    yabaseyo!

    How are yall doin?
  • Replies
    1,146
    Views
    25,211

    Helllooooooooooo -.-

    Helllooooooooooo

    -.-
  • Replies
    1,509
    Views
    54,732

    Pretty solid shoulders & arms. Not bad 8/10

    Pretty solid shoulders & arms.

    Not bad 8/10
  • Replies
    9,549
    Views
    354,776

    Helro! yabaseyo~!

    Helro!

    yabaseyo~!
  • Replies
    9,549
    Views
    354,776

    yabaseyo

    yabaseyo
  • Replies
    9,549
    Views
    354,776

    hi. hello.helro

    hi. hello.helro
  • Replies
    9,549
    Views
    354,776

    Hello fellow asians. Been a while. How is...

    Hello fellow asians.

    Been a while. How is everyone.
  • Replies
    3,049
    Views
    61,566

    signed up!

    signed up!
  • Replies
    9,549
    Views
    354,776

    Yea, there was some pros there, around 200lbs but...

    Yea, there was some pros there, around 200lbs but TIGHTAS****! so yeah.

    I'll do 195lbs tight! i think i can do it! im gonna get this gold!
  • Replies
    9,549
    Views
    354,776

    thanks everyone. Im not to sure about bb'in...

    thanks everyone.

    Im not to sure about bb'in though.

    but they said to work on my areas and come in tighter.

    I will for sure follow my diet to the T, because this round, i ddint, i cheated...
  • Replies
    9,549
    Views
    354,776

    I already dropped weight lol,, from 220lbs to...

    I already dropped weight lol,, from 220lbs to about 205lbs.

    So im gonna just come in tighter. They said i needed to work on my shoulders because my trap overlooked my shoulders, which i didnt...
  • Replies
    9,549
    Views
    354,776

    Yeah he said youd be there, i was with Myko. He...

    Yeah he said youd be there, i was with Myko. He was a big help and support for sure.



    Yup i did go thru with it.

    LOL, yeah thats what they said, i need to tone it down, or come really...
  • Replies
    9,549
    Views
    354,776

    whats happening everyone. Back from the show,...

    whats happening everyone.

    Back from the show, and i've learned a lot for sure.

    Next show i will take gold.
  • Replies
    9,549
    Views
    354,776

    Yeah i know Soopamyko will be there, didnt know...

    Yeah i know Soopamyko will be there, didnt know if anyone else was going to be there...

    Want to see as much of you motivaters to me there...
  • Replies
    9,549
    Views
    354,776

    Whos all going to the Dallas Show?

    Whos all going to the Dallas Show?
  • Replies
    9,549
    Views
    354,776

    About that time..... 7 days out. Nervous as...

    About that time.....

    7 days out. Nervous as ****!! Hope to see you guys out there!!
  • Replies
    9,549
    Views
    354,776

    What up everyone! Long time no speak.. Prepping...

    What up everyone! Long time no speak.. Prepping for this show.. In Dallas...
  • Replies
    6
    Views
    873

    Ill try to post current photos. I've been...

    Ill try to post current photos.

    I've been lifting like i've been doing, so I'm already at the point i know what im doing, just trying to prep for the contest to lean out thats all im asking.
    ...
  • Replies
    6
    Views
    873

    Just about 4 weeks out...

    And let me tell you, im slacking big time - almost telling myself not to do it, but then i want to so i know what to work on for the next show.

    With that being said; I'm competing in my first Mens...
  • Replies
    9,549
    Views
    354,776

    whats going on everyone.

    whats going on everyone.
  • Results 1 to 20 of 100
    Page 1 of 5 1 2 3 4

    Home Store Products Careers Help Contact Us Terms of Use Checkout