Bodybuilding.com Information Motivation Supplementation
in:

    The World’s #1 Bodybuilding And Fitness Forum - Save Up To 50% Off Retail Prices In Our Bodybuilding.com Store!

Search:

Type: Posts; User: zraw

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  • Replies
    10,577
    Views
    254,898

    Good lines, need more size/display lats more to...

    Good lines, need more size/display lats more to create illusion of smaller waist

    Lots of potential, delts seem legit

    7/10
  • Replies
    10,577
    Views
    254,898

    7/10 Just need to lean down a bit :) and have...

    7/10

    Just need to lean down a bit :) and have a pic a bit less blurry :P
  • Replies
    9
    Views
    671

    LOL! I got that Its called QcOpen, its kind...

    LOL! I got that


    Its called QcOpen, its kind of a provincial qualifier over here in montreal
  • Replies
    3
    Views
    282

    This week we keep pushing then we are gonna do a...

    This week we keep pushing then we are gonna do a peak week test run and see what we need to adjust!
  • Replies
    9
    Views
    671

    19 days out - posing tips?

    Title

    5qCwr4SZCUE
  • Replies
    3
    Views
    282

    19days precontest posing

    Regional show IN 19 DAYS, then national qualifier IN 4 MONTHS, then nationals in 2015, then top3 nationals in 2016, then procard in 2017?!

    5qCwr4SZCUE
  • Replies
    0
    Views
    85

    Making it in a musclemag/fitnessmag

    I know I've got the look.. but I'm at loss as to who I must contact..

    TofgvqTvVqY
  • Replies
    3
    Views
    287

    Yes its me these pics were taken 4weeks out from...

    Yes its me these pics were taken 4weeks out from my upcoming show, im now 3.5weeks out lol
  • Replies
    3
    Views
    287

    Making it in a muscle/fitness magazine

    Could I?

    I don't know who to contact or how to go about it..!!!

    TofgvqTvVqY
  • Thread: Pushing the Limit

    by zraw
    Replies
    338
    Views
    7,674

    gj man keep at it!

    gj man keep at it!
  • Think I could win the canadian nationals someday?

    JdTx9pFu08w

    Title says all
  • Lol thx :) I wanna be freaky lean on stage!

    Lol thx :) I wanna be freaky lean on stage!
  • Replies
    2
    Views
    386

    30days out posing - Light Heavyweight

    Hi guys! Im 30days out from my next show and I'm working with John Meadows! Im having a fantastic prep and just wanted to show off.. (KIDDING)

    No really im posting this video for some posing...
  • 30days out from 2nd show every - Light Heavyweight

    Instead of posting a picture, I took a full posing video

    Never mind the back relaxed pose, loll

    JdTx9pFu08w
  • Replies
    3
    Views
    368

    Mountain Dog (JOhn Meadows) Legs Workout

    Hey guys! Currently prepping for my next show. 8weeks out from it in the video and I filmed a full legs workout

    Figured i'd post it so that you guys can try it and report!!


    JBmI918upok
  • Replies
    78
    Views
    3,239

    Currently at ~5200 cals ; ~400g pro, ~100g fat,...

    Currently at ~5200 cals ; ~400g pro, ~100g fat, ~550g carbs

    Ive increased it gradually working from a 3200cals start
  • Replies
    78
    Views
    3,239

    VQVzsgSgWjk still got 4 months of offseason to...

    VQVzsgSgWjk

    still got 4 months of offseason to go then another 4months of prep!
  • Replies
    18
    Views
    1,477

    Little update VQVzsgSgWjk Competing in april

    Little update

    VQVzsgSgWjk

    Competing in april
  • Replies
    0
    Views
    153

    OFFSEASON POSING - Video

    Full video of offseason posing instead of just a pic

    What bodyparts do you guys think I should work on the most? (Imo its triceps and then biceps)

    VQVzsgSgWjk
  • Replies
    10,577
    Views
    254,898

    7.4/10 Just need more mass dude keep going!

    7.4/10

    Just need more mass dude keep going!
  • Results 1 to 20 of 98
    Page 1 of 5 1 2 3 4

    Home Store Products Careers Help Contact Us Terms of Use Checkout