Bodybuilding.com Information Motivation Supplementation
in:

    The World’s #1 Bodybuilding And Fitness Forum - Save Up To 50% Off Retail Prices In Our Bodybuilding.com Store!

Search:

Type: Posts; User: necon76

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.35 seconds.

  • Replies
    36
    Views
    7,673

    I like it.

    I like it.
  • Thread: Bone stocks

    by necon76
    Replies
    5
    Views
    125

    Eat this bone OP. Aww yeah I'm on a...

    Eat this bone OP.



    Aww yeah I'm on a roll......
  • Thread: The Giant Diet

    by necon76
    Replies
    4
    Views
    89

    Awww.

    Awww.
  • Thread: The Giant Diet

    by necon76
    Replies
    4
    Views
    89

    I got a nice bone for you right here OP.

    I got a nice bone for you right here OP.
  • Replies
    2,050
    Views
    84,621

    It's only to be expected when working with...

    It's only to be expected when working with weights you've never touched before. You looked quite comfortable with it though.
  • Replies
    2,050
    Views
    84,621

    ^^Faaark. Nice strength man. Though you may...

    ^^Faaark. Nice strength man.


    Though you may want to do your sternum a favour by working on slowing your descent.


    /nitpick.
  • Replies
    1,633
    Views
    136,536

    http://s3-ec.buzzfed.com/static/2014-11/18/20/enha...

    http://s3-ec.buzzfed.com/static/2014-11/18/20/enhanced/webdr12/enhanced-511-1416361447-4.jpg
  • Replies
    2,050
    Views
    84,621

    Sounds just like my sexual history.

    Sounds just like my sexual history.
  • You sure you bought True Mass & not Tru Blood? ...

    You sure you bought True Mass & not Tru Blood?


    http://vampyrefangs.files.wordpress.com/2011/09/trueblood-cmcl.jpg
  • Replies
    1,633
    Views
    136,536

    Wat.

    Wat.
  • \ Lol, anal retentive much?

    \

    Lol, anal retentive much?
  • Replies
    1,633
    Views
    136,536

    Good idea. I'm on the same mission with dad. Got...

    Good idea. I'm on the same mission with dad. Got him down to about 5 or 6 a day atm.
  • Replies
    1,633
    Views
    136,536

    Feels lol. My mum was the worst to buy gifts for....

    Feels lol. My mum was the worst to buy gifts for. No hobbies, didn't drink, all she really liked to do was watch British tv shows lol. Dad on the other hand gets a nice bottle of scotch 3 times a...
  • But but but..... no comment. Awesome...

    But but but..... no comment.






    Awesome news on both counts! How's the bub?
  • Not to any significant degree.

    Not to any significant degree.
  • Bish sure does love a scarf. ...

    Bish sure does love a scarf.





    http://www.news.com.au/lifestyle/food/nestl-killer-python-to-be-cut-in-half/story-fneuz8zj-1227084614180


    ayyy
  • http://images.smh.com.au/2014/09/22/5800737/th-lam...

    http://images.smh.com.au/2014/09/22/5800737/th-lambie_senate.jpg
  • Anyone else kinda wanna bang Jacqui Lambie?

    Anyone else kinda wanna bang Jacqui Lambie?
  • Replies
    11
    Views
    252

    The foot bone's connected to the brag bone.

    The foot bone's connected to the brag bone.
  • Pre-emptive strike before the hairline really...

    Pre-emptive strike before the hairline really starts taking a beating.
  • Results 1 to 20 of 97
    Page 1 of 5 1 2 3 4

    Home Store Products Careers Help Contact Us Terms of Use Checkout