Bodybuilding.com Information Motivation Supplementation
in:

    The World’s #1 Bodybuilding And Fitness Forum - Save Up To 50% Off Retail Prices In Our Bodybuilding.com Store!

Search:

Type: Posts; User: BombDonald

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.50 seconds.

  • Replies
    5,268
    Views
    147,722

    Friday, July 25th, 5:00am

    KB Long Cycle
    70s x10x5

    Sit-ups
    70x10x5


    Fell asleep really early last night and woke up really early this morning. Figured I'd get some work in.

    Woke up at 200 this morning...seriously...
  • Replies
    5,268
    Views
    147,722

    Wednesday, July 23rd, 5:00pm

    Long Cycle
    70s x10x5

    Sit-ups
    70x10x5


    Holy fuk I'm out of shape. Gonna push these for a couple weeks before I get my log, then the main work will be log presses and I'll do a high rep set of...
  • Replies
    5,268
    Views
    147,722

    So nationals didn't go too well. Not gonna go...

    So nationals didn't go too well. Not gonna go into it too much as I'm just trying to bury it and put it behind me.

    Weighed in around 200-201 by mistake, it was just really hot and I wasn't keeping...
  • Alex Tertitski is a real life GI Joe. Him and...

    Alex Tertitski is a real life GI Joe. Him and Hyaduck both look so huge for 83s.
  • Yeah I was the sweaty manlet with the greasy...

    Yeah I was the sweaty manlet with the greasy hair.



    Is it the same announcer today?
  • I haven't noticed any changes from the altitude,...

    I haven't noticed any changes from the altitude, and briefly lifted in the warm-up room today as well after the 74s got done warming up for deads. The carpet was a little weird though.
  • My actual name is Nick Gagnon if anybody is...

    My actual name is Nick Gagnon if anybody is watching.

    I don't think it's too hard to figure out who everybody is though, just look at the roster.
  • LOL I'm on the roster.

    LOL

    I'm on the roster.
  • Replies
    13
    Views
    446

    The forward lean you have when you squat. It's...

    The forward lean you have when you squat. It's not significant, but I can see why your lower back would be tired.
  • Replies
    13
    Views
    446

    The lean is killing you with that number of reps...

    The lean is killing you with that number of reps per set.
  • I like sit-ups.

    I like sit-ups.
  • Replies
    73
    Views
    4,123

    Lol....I don't see what there is to debate....

    Lol....I don't see what there is to debate. Squats in sleeves are different than squats in knee wraps, simple as that. Real powerlifters compare themselves to their competitors, not simply in a dick...
  • Replies
    48
    Views
    1,705

    I like to think of myself as a simple and...

    I like to think of myself as a simple and reasonable guy. In the past when I've squatted with a butt wink, my lower back feels like I got ran over by a truck. Once I fixed my butt wink issues, I...
  • Replies
    5,268
    Views
    147,722

    Should be as long as I don't do something funky...

    Should be as long as I don't do something funky at the meet!

    That was the 2nd out of 585x1x3, and hit 545x1x5 and 385x1x5 for squat/bench right before that as well, all in 1:45 including warm-ups....
  • Replies
    5,268
    Views
    147,722

    DusL7OWds2s Making the quick switch to sumo....

    DusL7OWds2s

    Making the quick switch to sumo. Just gotta make sure my shoulders are pulled back and my knees don't go soft at lockout.

    Openers are planned at 545/385/584 (247.5/175/265). If...
  • IMO you don't need to arch much if at all unless...

    IMO you don't need to arch much if at all unless going for a max attempt. Pulling your shoulder blades back should be something you always do though, as it puts your shoulders in a healthier position.
  • Replies
    5
    Views
    457

    Forcing your elbows up even more is just going to...

    Forcing your elbows up even more is just going to cause more upper body caving. If anything your should be driving your elbows under the bar and trying to stay more upright. Try squatting more down...
  • Replies
    3
    Views
    313

    You can squat 60kg over 100 times in less than 4...

    You can squat 60kg over 100 times in less than 4 minutes?

    My guess is that you aren't going down very far. If you want to do conditioning work do full squats with just your bodyweight or even full...
  • Cossack squats, ring dips, and chin-ups.

    Cossack squats, ring dips, and chin-ups.
  • It's an online powerlifting meet. I'm not sure...

    It's an online powerlifting meet. I'm not sure there is going to be too much bar bending in general.
  • Results 1 to 20 of 99
    Page 1 of 5 1 2 3 4

    Home Store Products Careers Help Contact Us Terms of Use Checkout