24/7 Customer Service 1-866-236-8417 Need Help? 1-866-236-8417

Search:

Type: Posts; User: bodyhard

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.61 seconds.

  • I am going to start using this word "don't...

    I am going to start using this word "don't f'cking Silverlight me" irl see what my peeps say whenever I say it!! They are going to be saying WTF you talking about?? :D :D :D :D
  • Proof we are doom in this thread alone, doom I...

    Proof we are doom in this thread alone, doom I tell ya, doomed.......
  • And the bolded is why we are f'cked as a nation....

    And the bolded is why we are f'cked as a nation.

    They are taking God out of everything, then they wonder why there is so much f'ckin evil in this world.....
  • OK lets say that IS the reason (which I doubt)...

    OK lets say that IS the reason (which I doubt) why are they holding her until she "changes" her views?
  • So now you go to prison if you are religious??

    We are f'cking doomed!!!

    According to this article she will remain until she changes her views?

    "Today, for the first time in history, an American citizen has been incarcerated for having the...
  • Hopefully these videos that are surfing will provide clues to the cop killing

    In Illinois. This sh!t seriously needs to stop, what the f'ck is going through peoples mind?

    http://www.cnn.com/2015/09/03/us/illinois-police-officer-shot/index.html
  • Replies
    71
    Views
    1,448

    Gotcha!

    Gotcha!
  • IMO to get the best out of your workout and last...

    IMO to get the best out of your workout and last a long time doing it, it is best to include, heavy, medium and light routines in your schedule.

    I don't think (at least in my opinion) you can get...
  • Replies
    71
    Views
    1,448

    What do you mean by not focusing on a career? ...

    What do you mean by not focusing on a career?



    But who said anything about a heated debate? I for sure was not eluding to the fact that if I disagreed with them we would argue, I was stating...
  • I look so happy there with my flowers! ...

    I look so happy there with my flowers!



    Its all good sweetie, we will see you on the flip side one day.
  • Replies
    71
    Views
    1,448

    At least you have fun with it I am trying to...

    At least you have fun with it I am trying to laugh it off now, but looking to see how I am going to adjust moving forward if another situation presents itself.

    Lol 0.7% present huh? :D :D
  • Replies
    71
    Views
    1,448

    I would have to say yes, most whites are more...

    I would have to say yes, most whites are more educated than most. I am not saying Kanye doesn't say some dumb sh!t, but the man is still getting paid. Floyd Mayweather is another moron, but the boy...
  • Replies
    71
    Views
    1,448

    Kanye is f'ckin killing it and living his f'cking...

    Kanye is f'ckin killing it and living his f'cking life making millions off being an "idiot". Yeah most white people are nerds and very geeky.

    At first I was shocked when these 3 white boys...
  • Replies
    71
    Views
    1,448

    Not unless the fake person calling you doesn't...

    Not unless the fake person calling you doesn't know.
  • LMFAO!!! Man I wish you could have met us in our...

    LMFAO!!! Man I wish you could have met us in our Texas meet up! :D :D
  • Thread: I have Lats!

    by bodyhard
    Replies
    6
    Views
    394

    You sure it is not ILS?? :)

    You sure it is not ILS?? :)
  • Silverlight Silverlight where art thou...

    Silverlight Silverlight where art thou Silverlight....
  • Replies
    71
    Views
    1,448

    Nope definitely not trolling me, they were...

    Nope definitely not trolling me, they were genuinely expressing themselves. One was from Nashville and the other two from Chattanooga



    Dude what was going through my mind and what came out my...
  • Replies
    71
    Views
    1,448

    Exactamundo live and learn...:)

    Exactamundo live and learn...:)
  • Replies
    71
    Views
    1,448

    That is actually pretty kool.

    That is actually pretty kool.
  • Results 1 to 20 of 100
    Page 1 of 5 1 2 3 4