Bodybuilding.com Information Motivation Supplementation
in:

    The World’s #1 Bodybuilding And Fitness Forum - Save Up To 50% Off Retail Prices In Our Bodybuilding.com Store!

Search:

Type: Posts; User: raducote

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.20 seconds.

  • Replies
    29
    Views
    484

    I can get about 15+ on the #1 with my right,...

    I can get about 15+ on the #1 with my right, about 10 on my left. I plan on buying the #1.5 next.
  • once she starts bringing random dudes over and...

    once she starts bringing random dudes over and gets banged by them, she'll feel a lot better. trust me OP, she's gonna make it
  • Replies
    23
    Views
    695

    bump

    bump
  • Replies
    23
    Views
    695

    I've actually told this to both roommates and the...

    I've actually told this to both roommates and the leeching phaggot, and they seemed understanding. However, I feel like he has no plans on leaving this Wednesday (the last day I've decided to let him...
  • Replies
    23
    Views
    695

    It's not that I hate the living room phaggot, I...

    It's not that I hate the living room phaggot, I just hate him leeching off of me. He's a pretty nice guy and is decent company, but I still don't want him living off of my labor.
  • Replies
    23
    Views
    695

    lol, repped

    lol, repped
  • Replies
    23
    Views
    695

    honestly its not even about the money. I just...

    honestly its not even about the money. I just want this phaggot out my living room. i'd rather the space than the money
  • Replies
    23
    Views
    695

    this might backfire and get me in trouble for...

    this might backfire and get me in trouble for allowing him to stay this long...
  • Replies
    23
    Views
    695

    Misc: roommate problem, help (REPS)

    I moved into this house with two roommates (a friend of mine and his gf), we are all three on the lease.

    literally a week after moving in, her brother needs a place to stay because he's being...
  • MISC Doctors: Hyperextended my knee (2k reps)

    Please help Misc medical community.

    Yesterday I was jumping down from a tree and I landed wrong and hyperextended my right knee. Now, a day later, I still can barely put any weight on it. I am...
  • Replies
    15
    Views
    218

    I do it cuz I like my music loud and idgaf how...

    I do it cuz I like my music loud and idgaf how any phaggot feels about it.

    will turn it down if I drive past young children cuz don't want them hearing curse words but that's it breh

    so yes,...
  • HOLY CRAP came into this thread to post AZ and...

    HOLY CRAP came into this thread to post AZ and was surprised as a motha ****a srs fukkin repped AZ has been top 5 since doe or die
  • self esteem destroyed, insulted in front of everyone by a sloot last night

    so last night it was pretty warm for January, about 60 degrees or so, so I decided to rock the wife beater after I had just finished my workout. So I'm walking to the store post-workout to grab a...
  • Replies
    27
    Views
    587

    Lmao so true. Repped. Always get these random...

    Lmao so true. Repped. Always get these random comments.
  • Replies
    27
    Views
    587

    Guyzzzzz

    Guyzzzzz
  • Replies
    27
    Views
    587

    guys who take "karate"

    Seems like there's always some insecure 5'4 Manlet that feels the need to tell me that they "take karate"

    I guess since I look like I lift they're trying to intimidate me or something.

    Just...
  • Replies
    13
    Views
    273

    Lost the desire to argue with others

    As a youth, I use to feel as if it were my duty to argue against the ignorant/incorrect views people would espouse. However, it seems the older I get, the less I care. Every time a situation like...
  • Replies
    29
    Views
    534

    Well, several of my coworkers have started using...

    Well, several of my coworkers have started using it on me, but they seem to be mocking me rather than emulating me.
  • Replies
    29
    Views
    534

    Coworkers keep laughing at me?

    My coworkers keep laughing at me every time I say "Pardon me". What's the deal with this? I work in a pretty crowded place so quite often I have to excuse myself so that I can maneuver around my work...
  • Replies
    19
    Views
    230

    what grade are u guys in?

    what grade are u in?

    and do u take creatine (monohydrate)?
  • Results 1 to 20 of 85
    Page 1 of 5 1 2 3 4

    Home Store Products Careers Help Contact Us Terms of Use Checkout