Bodybuilding.com Information Motivation Supplementation
in:

    The World’s #1 Bodybuilding And Fitness Forum - Save Up To 50% Off Retail Prices In Our Bodybuilding.com Store!

Search:

Type: Posts; User: LOLpotatoes

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.03 seconds.

  • Replies
    9
    Views
    1,348

    They are laid back. I had a 6 month break from...

    They are laid back. I had a 6 month break from lifting so its very likely my wrists are too stiff atm.
  • Replies
    9
    Views
    1,348

    Its definitely caused by the overhead position. I...

    Its definitely caused by the overhead position. I cant even hold only the bar up without pain but I can do heavy CJ just fine. Gonna start strecthing and try again next week. I also tried bringing in...
  • Replies
    9
    Views
    1,348

    I have let the hands rest a few days now and the...

    I have let the hands rest a few days now and the pain is actually caused by my index fingers metacarpal. I think it is caused by the bar pressing on them when I have the bar up on snatch. I think I...
  • Replies
    9
    Views
    1,348

    I think the bar just pulled my thumb in an...

    I think the bar just pulled my thumb in an awkward position so I notice the pain after the workout. Hook grip is obviously hurts while lifting but this sprain I think I have hurts enough to stop me...
  • Replies
    9
    Views
    1,348

    sprained thumb?

    Ive done snatches with a normal double overhand grip (I think its called that). Ive started to notice pain when i move my thumbs in certain positions especially when gripping the bar. Is this a...
  • Replies
    32
    Views
    1,108

    Got repped out of red. Yeah brahh! And I do mind...

    Got repped out of red. Yeah brahh! And I do mind making out with u guys, no homo.
  • Replies
    32
    Views
    1,108

    I'm just here for all the forever alones you...

    I'm just here for all the forever alones you know.. Acting like you just dont give a **** takes u so far but I know I need to learn more about this pickup game. Even tho I sound ****ing pathetic I...
  • Replies
    32
    Views
    1,108

    Believe it or not some ppl are actually as or...

    Believe it or not some ppl are actually as or more pathetic than me. GJ phaggot!
  • Replies
    32
    Views
    1,108

    I see ur point, tbh I dont remember her reply.

    I see ur point, tbh I dont remember her reply.
  • Replies
    32
    Views
    1,108

    Well I already stated I'm forever alone, didnt I?

    Well I already stated I'm forever alone, didnt I?
  • Replies
    32
    Views
    1,108

    I'm slightly pissed about the negs. WHY.jpg

    I'm slightly pissed about the negs. WHY.jpg
  • Replies
    32
    Views
    1,108

    Im not trolling respect the srs tag dont neg me...

    Im not trolling respect the srs tag
    dont neg me brah
  • Replies
    32
    Views
    1,108

    Asked her a name after I asked her if she wants...

    Asked her a name after I asked her if she wants to ****...lmao
  • Replies
    32
    Views
    1,108

    Lost my kissing virginity tonight (srs)

    Even tho I'm a manlet virgin and forever alone I still act phucking alpha for some reason.. Anyways today in the club random chick, mbe 2 inch taller than me with heels comes talk to me and I just...
  • They should have some system for punishing people...

    They should have some system for punishing people for this stupid **** suing phucking bitch
  • innn!

    innn!
  • Adjust my drivers seat, i dunno

    Adjust my drivers seat, i dunno
  • I honestly cant tell if people are trolling or...

    I honestly cant tell if people are trolling or being srs itt lmao
  • Replies
    34
    Views
    575

    were the pokemon red and blue generation

    were the pokemon red and blue generation
  • im kinda excited to see where this will go

    im kinda excited to see where this will go
  • Results 1 to 20 of 93
    Page 1 of 5 1 2 3 4

    Home Store Products Careers Help Contact Us Terms of Use Checkout