24/7 Customer Service 1-866-236-8417 Help
United States United States

Search:

Type: Posts; User: pectoralbro

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.03 seconds.

  • Replies
    41
    Views
    3,802

    if you're gonna make a roll bread, at least be...

    if you're gonna make a roll bread, at least be less obvious
  • as cool as it sounds to be raising a kid that's...

    as cool as it sounds to be raising a kid that's not yours....

    you barely know this chick
    she didn't tell you anything about the kid (lying sloot)
    and dumps the kid on her parents (no...
  • lol @ letting words control your emotions ...

    lol @ letting words control your emotions

    sound like a women
  • time to add "herpes crew" to your sig

    time to add "herpes crew" to your sig
  • fuuuuuu cant imagine how much it must suck to get...

    fuuuuuu cant imagine how much it must suck to get braces when you're an adult

    but it is totally worth it. good teeth indicates good hygiene and wtf doesnt want a nice smile?
  • i'd let her suck the soul out of my dink

    i'd let her suck the soul out of my dink
  • she probably cheated on you srs

    she probably cheated on you srs
  • Replies
    962
    Views
    75,657

    rip turkey

    rip turkey
  • Replies
    58
    Views
    13,767

    dude must be 5'4 5'5? fuuuu could be worse

    dude must be 5'4 5'5? fuuuu

    could be worse
  • pics arent loading wtf?

    pics arent loading wtf?
  • Replies
    153
    Views
    19,278

    are you excited for VR hentai? I've seen so...

    are you excited for VR hentai?

    I've seen so many gifs/videos of japanese men testing them out. japanese men truly seem like the most perverted out of all of us
  • Replies
    53
    Views
    4,344

    clean AF but you need these if you want to pull...

    clean AF but you need these if you want to pull it off

    good hairline
    face aesthetics
    chad
  • out of all the vast amount of kpop groups you...

    out of all the vast amount of kpop groups you could choose from, you managed to find the worst looking ones I've ever seen.


    GJ
  • people who used to be fat often have juicy...

    people who used to be fat often have juicy calves. srs
  • damn brah you cant catch a break with chicks ...

    damn brah you cant catch a break with chicks

    you'll find a good one eventually

    also you should've seen the psycho in her just from the eyebrows alone
  • Replies
    89
    Views
    11,449

    you motivate me brah srs and im not even...

    you motivate me brah srs

    and im not even balding (knock on wood)
  • Replies
    70
    Views
    9,891

    holy fuk you're account isnt a troll? mind is...

    holy fuk you're account isnt a troll? mind is blown right now.and here i thought you were some 20 something year old pretending to be an old guy.

    hair looks good btw. just exercise more old man....
  • personally think you should cut the hair brah....

    personally think you should cut the hair brah. looks dirty af
  • holy phuck you should put a NSFW tag in the...

    holy phuck you should put a NSFW tag in the goddamn title. mirin the courage to go on a date with that though.

    is it unpoppable or something? asking because never had those in my life
  • am I the only one that feels like face pulls are...

    am I the only one that feels like face pulls are pretty weak for working rear delts? Hardly feel it in my delts unless I pump out many reps but even then it's not worth it.

    started doing bent over...
  • Results 1 to 20 of 88
    Page 1 of 5 1 2 3 4