Bodybuilding.com Information Motivation Supplementation
in:

    The World’s #1 Bodybuilding And Fitness Forum - Save Up To 50% Off Retail Prices In Our Bodybuilding.com Store!

Search:

Type: Posts; User: Aerojh

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.07 seconds.

  • Replies
    46
    Views
    2,651

    my back is **** so ive been trying to do more...

    my back is **** so ive been trying to do more reps & focusing on contracting more


    although i used too


    yoou fine
  • fukn lold when i saw the ayyyy lmao

    fukn lold when i saw the ayyyy lmao
  • Replies
    106
    Views
    6,322

    BIG THREAD HERE...

    BIG THREAD HERE
    http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=162524421
  • LOL If your cawk is below 8 inches stay the fuk...

    LOL
    If your cawk is below 8 inches stay the fuk out
  • Replies
    37
    Views
    2,933

    hahaha i lold at this

    hahaha i lold at this
  • Replies
    42
    Views
    4,788

    was it the guy driving drunk and hit someones...

    was it the guy driving drunk and hit someones fence?
  • Replies
    6
    Views
    1,760

    no. edit: step mom

    no.

    edit: step mom
  • well you are dosing in mg might aswell complain...

    well you are dosing in mg might aswell complain to every other person who makes 10mg scoops
  • CAN CONFIRM SOURCE IS LEGIT I just got 5g from...

    CAN CONFIRM SOURCE IS LEGIT
    I just got 5g from them recently


    edit:
    From what i read jack3d micro is jack3d without dmaa

    so buy some dmaa and mix it with jack3d!

    But be prepared for...
  • Replies
    5
    Views
    1,858

    tbh it was really funny how many guys would wk...

    tbh it was really funny how many guys would wk her
    I was close with my sister when i was younger but then she got into drugs and got pregnant now shes a nobody

    shes been to rehab 2 or 3 times
  • hahhahhahahahaha i fukn love you!

    hahhahhahahahaha i fukn love you!
  • Replies
    159
    Views
    12,944

    pusllh

    pusllh
  • il do it

    il do it
  • Replies
    173
    Views
    22,015

    dqwafqeafEWAD

    dqwafqeafEWAD
  • strong that i posted in here a little over a year...

    strong that i posted in here a little over a year ago
  • 6 always fukn fails crew

    6 always fukn fails crew
  • wizard Luxembourg was the first country to pop...

    wizard

    Luxembourg was the first country to pop into my mind
  • Replies
    194
    Views
    18,859

    1done

    1done
  • Give her the grade she was supposed to get

    Give her the grade she was supposed to get
  • Replies
    194
    Views
    18,859

    lol @ people who cant do 2 reps just kill...

    lol @ people who cant do 2 reps
    just kill yourself
  • Results 1 to 20 of 84
    Page 1 of 5 1 2 3 4

    Home Store Products Careers Help Contact Us Terms of Use Checkout