Bodybuilding.com Information Motivation Supplementation
in:

    The World’s #1 Bodybuilding And Fitness Forum - Save Up To 50% Off Retail Prices In Our Bodybuilding.com Store!

Search:

Type: Posts; User: Jason265

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  • I live in Ohio. Damn, bout to have a kilo of...

    I live in Ohio. Damn, bout to have a kilo of illegal substance in my kitchen cabinet if this goes through.
  • Replies
    203
    Views
    24,934

    I will sit down on my couch and stare at the wall...

    I will sit down on my couch and stare at the wall thing about random nothing for a very long ass time and achieve nothing.
  • Lol, article has no sympathy for the sloots....

    Lol, article has no sympathy for the sloots. Finally, an author who is not a WK.
  • Replies
    7
    Views
    463

    At 18? Oh lawd. Sloot Status for Sure.

    At 18? Oh lawd. Sloot Status for Sure.
  • Replies
    128
    Views
    13,280

    Would give OP girl a high 7, not quite 8.

    Would give OP girl a high 7, not quite 8.
  • Replies
    90
    Views
    8,941

    Dam mane...das a good one

    Dam mane...das a good one
  • Replies
    90
    Views
    8,941

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/9/91/Demo...

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/9/91/Demon's_Souls_Cover.jpg

    fuk dark souls
  • Replies
    121
    Views
    9,183

    Read this thread almost until the end and then I...

    Read this thread almost until the end and then I realized, wtf am I doing? This thread isn't good for anyone. It needs to die.
  • Black Jesus!

    Black Jesus!
  • She told me what she was up to.

    She told me what she was up to.
  • Went with this one, thanks

    Went with this one, thanks
  • Witty response to a girl asking what you've been up to?

    Just texted this girl that I met a bar over a month ago (kissed, went back to friends place, no more), and I asked her what she's been up to. She asked me. What is witty response?

    Measlies for...
  • He probs does get lethargic and bloated. When you...

    He probs does get lethargic and bloated. When you have your eye on the prize, nothing else matters.
  • You're right. I didn't look at your stats or...

    You're right. I didn't look at your stats or those pics you have in your instagram. Didn't realize bicycles. I guess you Lance Armstrong lot do get fairly hungry.
  • I used to be like you in this regard. This is not...

    I used to be like you in this regard. This is not natural. You eat like this because you fuked yourself with constant cutting and bulking. Just take a chill pill for awhile and don't stress about it....
  • Replies
    54
    Views
    2,251

    This lol. I was so hardcore. Now I probably don't...

    This lol. I was so hardcore. Now I probably don't get enough use out of them for the money, but employment so idgaf.
  • Replies
    54
    Views
    2,251

    Ur room is so fawking cluttered. How do you have...

    Ur room is so fawking cluttered. How do you have so much chit? You still live with your parents?
  • Replies
    46
    Views
    3,548

    I have it. I do the bullet proof coffee...

    I have it. I do the bullet proof coffee occasionally. You have tried using it before a run and it caused you not to feel crappy afterward?
  • Don't know how so many miscers take you seriously...

    Don't know how so many miscers take you seriously lol. One of the most obvious trolls I have ever seen.
  • Replies
    46
    Views
    3,548

    Yeah, I have no problems with 10k while low-carb....

    Yeah, I have no problems with 10k while low-carb. I did a half-marathon today, but did eat carbs all weekend and yesterday.
  • Results 1 to 20 of 84
    Page 1 of 5 1 2 3 4

    Home Store Products Careers Help Contact Us Terms of Use Checkout