Bodybuilding.com Information Motivation Supplementation
in:

    The World’s #1 Bodybuilding And Fitness Forum - Save Up To 50% Off Retail Prices In Our Bodybuilding.com Store!

Search:

Type: Posts; User: SkinnyBeast24

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.65 seconds.

  • that just means more running...asiata will...

    that just means more running...asiata will deliver a TD and anywhere from 40-70 yards.

    Dude has been carrying my teams 1-3 ass so not sitting him.

    I am waiting to see how tate does before I...
  • Replies
    2,883
    Views
    80,701

    tough one. i'd go Benjamin. looks...

    tough one. i'd go Benjamin.



    looks good...i'd go forsett over sproles


    martin...saints D sucks.
  • lol...on the rare times i do cardio...i do trails...

    lol...on the rare times i do cardio...i do trails / around neighborhood that's pretty running friendly if that makes any sense.
  • cons: expensive gotta get creative for a spot...

    cons:
    expensive
    gotta get creative for a spot

    pros:
    gym lives in same house as you
    nobody to steal your equipment
    play whatever the **** you want music-wise
    no gym membership fee
    can lift...
  • True, it's gotta be the most important piece...or...

    True, it's gotta be the most important piece...or close to it. got the half bench/squat thing going on....but i only do weight i know for a fact i'm not failing on where as a power rack...it's balls...
  • ya I have had these feels...a good 20 minutes of...

    ya I have had these feels...a good 20 minutes of music with beta-alanine ripping through my veins and i'm ready to go downstairs. I need to find a power rack next though...then I can truly squat to...
  • as long as it's not a ****ty home gym...the floor...

    as long as it's not a ****ty home gym...the floor is rubber tiled like most gyms and once u blast music down there with some C4 you can hit it hard.

    I usually have better workouts at the NYSC I go...
  • k..

    k..
  • we're gonna need a video of you attempting to...

    we're gonna need a video of you attempting to play a sport before we add "Athletic" on to anything.

    Lifting weights is the accessory to sports which require the athleticism ^^^
  • whens maxx collab with the Asian for sexorz going...

    whens maxx collab with the Asian for sexorz going down
  • we can help u with ur form, and we know u lift...

    we can help u with ur form, and we know u lift for you...the only person that lifts for others is the person with the YT channel huehuehue...srs....still srs...maybe not srs...okay srs...idk srs.
    ...
  • only 2-3 days of the week but yes it's nice. ...

    only 2-3 days of the week but yes it's nice.

    5-6 times a week for past 2 years crew. go whether I feel great or whether I feel tired/lazy as piss.

    once I start sweating and the musics...
  • half the battle is getting out of the house and...

    half the battle is getting out of the house and heading to the gym is a common saying for a reason there jimmy
  • can we get a vid of you repping 245 all...

    can we get a vid of you repping 245


    all that pumpkin beer has caught up with you



    too late for this. plus isn't this idea from your dad and if I can recall he said "ever forward" so stick...
  • what the ****

    what the ****
  • find a good dentist and pay the bills

    find a good dentist and pay the bills
  • Replies
    20
    Views
    2,407

    add me in old school runescape or just join...

    add me in old school runescape or just join miscape clan chat

    i owe u reps

    and u better ****ing give me a heads up when u stream jad

    i wanna watch ur reaction when u get ****ed up on a...
  • Replies
    20
    Views
    2,407

    i am a confirmed potato. well op i owe u reps....

    i am a confirmed potato. well op i owe u reps. next time bae
  • Replies
    20
    Views
    2,407

    VIDS!??????? Bench: 315lbs 5x Squat: 385lbs 5x...

    VIDS!??????? Bench: 315lbs 5x
    Squat: 385lbs 5x
    Deadlift: 475lbs 5x

    u look so tiny
  • http://i.imgur.com/yPRdn8D.gif ...

    http://i.imgur.com/yPRdn8D.gif

    http://www.gifcrap.com/g2data/albums/TV/Stephen%20Colbert%20telling%20you%20to%20go%20away.gif
    ...
  • Results 1 to 20 of 100
    Page 1 of 5 1 2 3 4

    Home Store Products Careers Help Contact Us Terms of Use Checkout