PDA

View Full Version : The finals webcast official discussion



terrorknight
02-16-2008, 07:08 PM
heath will win

terrorknight
02-16-2008, 07:10 PM
troy looks good, no time to bring up his legs at this age, too bad

overbulkedguy
02-16-2008, 07:10 PM
heath will win

Yeah I think its going to be tough to edge him out. I wish my internet connection was better right now. My **** is lagging bad.

terrorknight
02-16-2008, 07:16 PM
Yeah I think its going to be tough to edge him out. I wish my internet connection was better right now. My **** is lagging bad.

just watch the replay, gustavo is on, his music look like a training video at the begining, haha

twiztiddevil
02-16-2008, 07:24 PM
So who's in the middle of their presentation?

I can't see, they got some q-ball talking with Jay with the little picture on picture action.

Npeart
02-16-2008, 07:26 PM
heath will win

Going out on a limb, bro? LOL!!

I agree. The Gift #1

twiztiddevil
02-16-2008, 07:28 PM
If anyone but Heath win's it will be a gift.

terrorknight
02-16-2008, 07:45 PM
heath is on

overbulkedguy
02-16-2008, 07:50 PM
I think heath needed to bring out a pwned sign directed at everybody else. Talk about on.

Shanecutler51
02-16-2008, 07:55 PM
I think heath needed to bring out a pwned sign directed at everybody else. Talk about on.

Who was that huge thick guy after David Henry and before JoJ? Was playing WoW in windowed mode and missed the name =/, he was one huge guy

overbulkedguy
02-16-2008, 08:00 PM
crap i cant remember. He reminds me of art atwood though. Just massive.

The_Big_E
02-16-2008, 08:03 PM
just watch the replay, gustavo is on, his music look like a training video at the begining, haha

Most of the music has failed miserably! WTF is with this slow, touchy feely BS?

Shanecutler51
02-16-2008, 08:04 PM
Gah, sad sad, Everything is going bad for King including his music =(

overbulkedguy
02-16-2008, 08:04 PM
Yeah they pick some lame ass music to pose to. LOL a kamli's music malfunction.

terrorknight
02-16-2008, 08:06 PM
Who was that huge thick guy after David Henry and before JoJ? Was playing WoW in windowed mode and missed the name =/, he was one huge guy

Neset Icli ?

Eightpak
02-16-2008, 08:14 PM
I think heath needed to bring out a pwned sign directed at everybody else. Talk about on.
LOL

overbulkedguy
02-16-2008, 08:16 PM
I think I could watch an hour long interview with Big will. The guy is freaking hilarious.