View Full Version : Finland???
I´m probably the only bloody Finn on BB.com, i feel so small and lonely..
Thomas
07-07-2003, 11:49 AM
You're not alone buddy...:cool: I know atleast 3 others and me.
psychojoe
07-11-2003, 05:20 PM
Good evening tokyo! We're children of bodom we come from ****ING FINLAND!
Originally posted by Thomas
You're not alone buddy...:cool: I know atleast 3 others and me.
Hey thats great! Wheré abouts in finland are u from..? Do u speak finnish??
RONALD
07-19-2003, 01:00 AM
I LOVE BLONDE GIRLS..IS FINLAND THE PLACE FOR ME TO GO..OR IS SWEDEN BETTER...I HAD A LITHUIAN LADY WITH FINE NATURAL BLONDE HAIR..BUT I HAD TO DROP.HER.THE USUAL..SHE WANTED TO GET MARRIED
RON
chris_altun
07-23-2003, 06:26 PM
hey guys im half Fin, don't speak it though
Thomas
07-25-2003, 01:05 PM
Originally posted by Patu
Hey thats great! Wheré abouts in finland are u from..? Do u speak finnish??
I'm from a place in southern Finland called Karjaa, ever heard?? What about yourself? Where are you located?
Yep of course I speak Finnish but I'm waiting for you to break the ice!
Originally posted by Thomas
I'm from a place in southern Finland called Karjaa, ever heard?? What about yourself? Where are you located?
Yep of course I speak Finnish but I'm waiting for you to break the ice!
No nii perkele! Vihdoinkin suomalaisii! Juu tiedän kyl mis karjaa on, mul on pari kaveria jotka on sielt kotosin.. :D
Ai nii joo, mä oon Espoost kotosin..:D
Thomas
07-26-2003, 03:45 AM
Ai hemmetti, no eihän tässä sitte oo kun 60km välissä! :cool:
Minkä ikänen muuten oot ja kauanko on tullut treenailtua?? Mä oon 18 ja salilla on käyty noin 4,5 vuotta ja penkiltä ennätys on 105 jonka nostin muutama tunti ennen kuin täytin 18, heheh.
Muita suomalaisia mitä tiedän bb.comissa on TheOak, Erkka84 ja ptarvain. Kahdesta viimesestä en tiedä käykö ne enää täällä.
Mä täytän syyskuus 18, ja penkki enkka on 100kg, eli onhan täs viel aikaa saada 105kg! Oon treenannu noin 7 kk, pidin pienen preikin tos toukuu-kesäkuu, ja ostin sit hiljattain uuden salikortin... Miten sul sujuu toi dead-lift ja kyykky?
Thomas
07-26-2003, 04:07 AM
No hyvinhän sulla tuntuu menevän!
Deadlift ja kyykky tuloksia en oo koittanut mutta uskoisin että ne ei oo mitään huippukehumisen arvoisia kun en oo niitä niin hirveesti tehnyt. Mites sulla?
Thomas
07-26-2003, 04:08 AM
Ja jos saat 100 penkiltä vaan 7 kuukauden treenillä niin se on ihan perkeleen hyvin, meet mun ohi kohta =)
Deadlift on 130kg ainakin kun viimeks kokeilin, siit on noin 1 kuukausi, ja kyykky saattaa olla siin 115-120 kilon tiénoilla, koska
saan 110kg kyykättyy 4 kertaa..
Ja eihän noi merkkaa mulle paljo mitään noi maksimit kunhan vaan pystyy treenaamaan kunnolla ja kovaa.. :D Tunnetko muuten yhtä Tatua?
Täs on viel yks kuva musta, toi on otettu..... hmmmm, prkl en muista yhtään! :d Noh ainakin tammikuun jälkeen.. :D
Thomas
07-26-2003, 06:51 AM
Eli tossa sä olit vaan treenannut mitä, pari kuukautta?? Jumalauta jätkällä on geenit! Siis mä en ollut ton näkönen vielä 2 vuodenkaan jälkeen.
Mun kuvia löydät täältä: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?s=&threadid=136619
Thomas
07-26-2003, 06:53 AM
Originally posted by Patu
Deadlift on 130kg ainakin kun viimeks kokeilin, siit on noin 1 kuukausi, ja kyykky saattaa olla siin 115-120 kilon tiénoilla, koska
saan 110kg kyykättyy 4 kertaa..
Ja eihän noi merkkaa mulle paljo mitään noi maksimit kunhan vaan pystyy treenaamaan kunnolla ja kovaa.. :D Tunnetko muuten yhtä Tatua?
Mä vähän epäilen että noi sun lukemat on korkeemmat kuin mulla. En oo muuten tehnyt deadliftiä tai squattia koko kesänä =)
[QUOTE]Originally posted by Thomas
Eli tossa sä olit vaan treenannut mitä, pari kuukautta?? Jumalauta jätkällä on geenit! Siis mä en ollut ton näkönen vielä 2 vuodenkaan jälkeen.
Mun kuvia löydät täältä: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?s=&threadid=136619 [/QU
No jaa, kyl must tuntuu et mä oon vaa syöny tosi paljon, ei mul oo välttämättä hyvät geenit.. Mut kiitti kehuist! :D
Miten sä osaat noin hyvin enkkuu muuten? Käytkö salilla montaki kertaa viikos? Bulkaatko tällä hetkel? Vai mitä sul on suunitelmis?
Thomas
07-27-2003, 01:53 AM
Joo sehän voi tietysti olla myös syömisestä kiinni, mähän laiminlyön sitä aika verran..
Nyt kesällä yritän käydä salilla noin 5x viikossa ja talvella siinä 3-4x. Tällä hetkellä ehkä puolibulkkaan kun armeijassa sitten laihtuu ja nytkään ei oo mikään hirveen korkee bf%.
Osaanks hyvin enkkuu? Kiitos, heheh. En mä tiedä mistä oon oppinut, kai sitten TVstä ja netistä kun lukee ja kirjoittaa jotain. Koululle en taida antaa paljonkaan creditsejä. =)
Marciano
07-28-2003, 12:50 AM
i've been to finland - in helsinki and lahti, it's a beautiful country, and the girls there are amazing too. well, hyva yota.
Thomas
07-29-2003, 09:46 AM
Cool! Good night to you too =)
pikku_jj
07-31-2003, 08:16 PM
Damn you Patu for cutting me out of your pic! hehe... You should post your new pics now to get some feedback from people.
SonnyVanLord
10-10-2009, 06:13 AM
Olihan t??ll? suomalaisia! Ei mit??n suurempaa ryhmittym?? miss??n?
Valdo93
10-28-2010, 08:12 AM
löytyhä täältäki muita suomesta ku jakso selata foorumii
Jaybrahh
05-18-2011, 01:45 PM
Bumbbia, jos löytyy suomalaisia lisää niin pitäskö pistää jotain ryhmää kehiin?
airjordan68
05-18-2011, 06:31 PM
Bumbbia, jos löytyy suomalaisia lisää niin pitäskö pistää jotain ryhmää kehiin?
Quarter Finnish, quarter German, half Irish, 100% American
Limons.
06-11-2011, 10:27 AM
I'm Finnish, I live in Texas right now though but I'm visiting in a month. I used to know Finnish fluently when I was a kid, but I forgot some of it now and I'm trying to relearn it.
Dramalama
07-19-2012, 05:23 AM
hay there :)
mickydees
08-19-2012, 09:54 AM
sup bras
samo111
06-09-2013, 11:48 AM
I´m probably the only bloody Finn on BB.com, i feel so small and lonely..
hey I am in Finland for 3 months now and looking for Goldstandard whey protein. Do you know where can I find it?
Kiitos